جانباز ۷۰درصد دوران هشت سال دفاع مقدس درقم آسمانی شد

جانباز ۷۰ درصد سید محمداسماعیل جنابان، پس از تحمل سال‌ها جراحت و عوارض ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید و مراسم تشییع پیکر این جانباز سرافراز سه شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، پاسدار وظیفه شهید سید محمداسماعیل جنابان فرزند مهدی عضوی از خانواده ایثار و شهادت و از رزمندگان لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) بود که پس از ۳۷ سال تحمل رنج جراحات جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست.مراسم تشییع پیکر این جانباز سرافراز سه شنبه برگزار می‌شود.

این شهید بزرگوار در عملیات پاکسازی غرب کشور از لوث وجود منافقین و ضدانقلاب، مسئولیت تدارکات عملیات را بر عهده داشت که در مسیر مهاباد به سردشت بر اثر برخورد با مین، به درجه جانبازی نائل آمد.

مراسم تشییع این جانباز سرافراز دفاع مقدس، روز سه شنبه ۲۴ تیر ساعت ۱۸ از مقابل درب ورودی گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تا جوار مزار برادر شهیدش سردارسید محمد ابراهیم جنابان برگزار می‌شود.

سردار شهید «سید محمد ابراهیم جنابان» در لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) سمت فرماندهی گروهان را عهده دار بود که دهم تیر سال ۱۳۶۵ در سن ۲۳ سالگی در عملیات کربلای یک در ارتفاعات قلاویزان به شهادت رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار