در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ابراز خرسندی یک کارگردان از استقبال مردم از تئاتر در روز‌های کرونایی

فقیهه سلطانی از استقبال خوب مخاطبان از نمایش «یه گاز کوچولو» ابراز رضایت کرد.

حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون، این روز‌ها نمایش «یه گاز کوچولو» را در تئاتر شهر روی صحنه دارد.

او درباره استقبال مردم از این نمایش به خبرنگار ما گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا، استقبال از «یه گاز کوچولو» باور نکردنی بود. قرار بود «یه گاز کوچولو» در اسفندماه ۹۸ اجرا شود؛ چند شب هم اجرا شد ولی به خاطر تعطیلی‌های ناشی از کرونا اجرای آن متوقف شد. الان هم سه شب از اجرای تئاتر ما در تئاتر شهر باقی مانده است.

وی اظهار کرد: من و گروهم در مدت تعطیلی تئاتر، هیچ در آمدی نداشتیم؛ بالاخره شغل ما همین است. اگر مردم ماسک می‌زدند و بهداشت را رعایت می‌کردند، مجبور به تعطیلی تئاتر و آسیب به کسب و کارها نمی شدیم. 

این کارگردان درباره احتمال تعطیلی دوباره تئاتر و سینما هم گفت: در محوطه تئاتر شهر هنوز هم افرادی هستند که ماسک نمی‌زنند. اگر به همین منوال پیش برود، ممکن است باز برخی کسب و کارها و فعالیت‌ها تعطیل شوند. هنوز به ما چیزی در خصوص تعطیلی سالن تئاتر ابلاغ نشده است. هرچه مقام‌های بالاتر تصمیم بگیرند، ما همان را انجام می‌دهیم.

گفتنی است؛ «یه گاز کوچولو» داستان سه دوست قدیمی است که بر اثر حادثه‌ای بعد از سال‌ها یکدیگر را پیدا می‌کنند. آنها تصمیم می‌گیرند آخرین شب زندگی خود را در اتاق مجلل یک هتل بگذرانند و پیش از نیمه شب و قبل از تبدیل شدن به خون آشام برای در امان ماندن دیگران، به زندگی خود پایان دهند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار