چه نمایش‌هایی در اسفند ۹۸ روی صحنه می‌روند؟/ تسخیر نمایش‌های آخرین ماه سال توسط سلبریتی‌ها

نمایش‌های مختلفی در اسفند ماه روی صحنه می رود که البته نام سلبریتی‌های بسیاری در تئاتر‌های این ماه نیز دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین ماه سال ۱۳۹۸ با اجرای نمایش‌های مختلفی همراه است. بعد از پایان سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و حضور مردم و هنرمندان در این جشنواره، حالا چراغ‌های تماشاخانه‌ها پرفروغ‌تر شده و نمایش‌های مختلفی در این ماه  اجرا می‌ شوند که البته حضور سلبریتی‌ها نیز یکی از مهم‌ترین عوامل آن است.

چه نمایش هایی در آخرین ماه 98 روی صحنه می روند؟/تسخیر نمایش های آخرین ماه سال توسط سلبریتی ها

تئاتر شهر

نمایش «قهوه قجری» به نویسندگی و کارگردانی آتیلا پسیانی و با بازی اصغر پیران، نوید جهان‌زاده، روح الله حق‌گوی لسان، هوتن شکیبا، نوید محمدزاده در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

در سالن سایه نیز نمایش «سه شنبه‌های لعنتی» به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی خاتمی و با بازی محسن افشار، مانلی حسین پور، سروش طاهری، شهرام مسعودی، اتابک نادری، نسرین نکیسا روی صحنه می‌رود.

نمایش «یه گاز کوچولو» به نویسندگی فرزانه سهیلی و کارگردانی فقیهه سلطانی درسالن سایه به اجرا می‌رود. در این نمایش گیلدا حمیدی، شهروز دل افکار، افشین غیاثی، مهسا مهجور، نورا هاشمی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه نمایش آمده است: سه دوست قدیمی طی اتفاقی که در یک شب برای ایشان افتاده بعد از سال‌ها یکدیگر را یافته و تصمیم می گیرند آخرین شب زندگی خود را در اتاق مجلل یک هتل گذرانده و پیش از نیمه شب و قبل از تبدیل شدن به خون آشام برای در امان ماندن دیگران، به زندگی خود خاتمه دهند.

نمایش «الویرا ۲۰۲۰» به نویسندگی بریژیت ژاک و کارگردانی و بازیگری بابک کریمی، مهدخت مولائی، آریا تقی پوریان، علیرضا مجیدی در کارگاه نمایش به اجرا می‌پردازد.

سالن چهارسو نیز میزبان نمایش «بچه» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی افسانه ماهیان است. در این نمایش فاطمه معتمد آریا، سعید چنگیزیان، شیوا فلاحی بازی می کنند

 چه نمایش هایی در آخرین ماه 98 روی صحنه می روند؟/تسخیر نمایش های آخرین ماه سال توسط سلبریتی ها

سنگلج

نمایش «کابوس‌های مرد مشکوک» به نویسندگی محمد حسین ناصربخت و کارگردانی ملیکا رضی و با بازی بهرام سروری نژاد، امین اکبری نسب، پیمان یاقوتی، فاطمه نصرتی، امیررضا جلالی، مسعود پورجمشید، کوروش رخشنده روی صحنه می‌رود.

نمایش «عجیب السلطنه» به نویسندگی علی بهروزنسب و کارگردانی بهنود محمدی‌پور به اجرا می‌رود. در این نمایش فهیمه معین، مهیار احمدی، علی امیر خلیلی، پدرام محمدی، یاسمن حسینی، سوزان صفانیا، مجید اقبالی، غزل میرزایی و امیر رئیسیان، نیلوفر مهاریان به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه نمایش آمده است: یکی بود یکی نبود. پادشاهی بود که پس از سال‌ها صاحب پسری شد، اما نوزاد دم و گوش بلندی داشت. او حکم داد هرکس این ویژگی‌ها را نداشت، ناقص‌الخلقه قلمداد شود. پس از او ولیعهد به تخت نشست و صاحب پسری شد که بی دم و بی گوش بود. او همه را فراخواند و گفت دم و گوش خاص حیوانات و وحوش است نه برای انسان، اما مردم که این موضوع را برنتابیدند.

چه نمایش هایی در آخرین ماه 98 روی صحنه می روند؟/تسخیر نمایش های آخرین ماه سال توسط سلبریتی ها

ایرانشهر

سالن استاد سمندریان در این روز‌ها میزبان نمایش «زمستان/ داخلی/ خانه‌ عروسک» به کارگردانی پگاه طبسی نژاد است که این نمایش با بازی مریم پالیزبان در نقش نورا هلمر، مجید آقاکریمی در نقش توروالد هلمر، همسرش، سهیلا گلستانی در نقش کریستین لیند، وحید راد در نقش نیلز کروگشتاد، داریوش موفق در نقش دکتر رنک روی صحنه می‌رود.

در خلاصه نمایش آمده است: هر چیزی با ضدش رابطه‌ی مستقیم دارد، حضور و غیاب، زندگی و مرگ، عشق و تنفر، دور و نزدیک، به هم وابسته اند.
«زمستان/ داخلی/ خانه‌ی عروسک» اجرایی زنده از نمایشنامه‌«خانه‌ عروسک» هنریک ایبسن است. شما این اجرا را از فاصله‌ خیلی دور خواهید دید.

«لانچر ۵» نیز به نویسندگی و کارگردانی پویا سعیدی، مسعود صرامی در سالن استاد سمندریان روی صحنه می‌رود که در این نمایش امیر نوروزی، میلاد چنگی، مجید یوسفی، محمد حق‌شناس، پویا سعیدی، مرتضی سلطان محمدی، باسط رضایی، حامد محمودی، مجتبی یوسفی، فرشید روشنی، امیرحسین احمدی، منصور نصیری، پویا عربگری، علی چایچی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه نمایش آمده است: در پادگانی نظامی سه تیراندازی به فاصله زمانی یک ماه منجر به مرگ سه سرباز شده است. به دلیل اهمیت موضوع سروان شایگان افسر دایره بازرسی از طرف ستاد کل مامور حل و فصل پرونده می‌شود.

سالن استاد ناظرزاده کرمانی نیز میزبان نمایش «مارلون براندو» به نویسندگی و کارگردانی مهران رنجبر است که در این نمایش فرید قبادی، یلدا عباسی، علی پویا قاسمی، ریحانه رضی، مهران رنج بر به اجرا می‌پردازند.

در خلاصه نمایش آمده است:مارلون براندو در حال مرگ است که مرلین مونرو و ماریا اشنایدر و پدرش و یک هیولای آدم خوار به خوابش می‌آیند.

چه نمایش هایی در آخرین ماه 98 روی صحنه می روند؟/تسخیر نمایش های آخرین ماه سال توسط سلبریتی ها

تالار مولوی 

سالن اصلی تالار مولوی این روز‌ها میزبان نمایش «پنهان خانه پنج در» به نویسندگی حسین کیانی، دراماتورژی محمد امیریاراحمدی و کارگردانی آرش فلاحت پیشه است که در این نمایش کوشا ابراهیمی، مریم بهشتی، حمید باهوش، علیرضا رشیدی، مائده شهوازیان، سارا علاقه مند، سارا فتحی، آیدا نوروزی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه نمایش «پنهان خانه پنج در» آمده است: درس اول این بود که نترسید از آنچه با آن می‌ترسانند، در زمانه‌ای که آگاهی برای زنان جرم محسوب می‌شد عطری جان منزل خود را وقف آموزش و تحصیل زنان کرده است که مردان، شوهران، گزمه‌ها و درآخر بیگانگان و مغول‌ها بر آن‌ها وارد می‌شوند و هر بار به ترفندی باید ایشان را مغلوب سازند.

سالن کوچک تالار مولوی نیز میزبان نمایش «ابر شلوارپوش» به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری علیرضا اخوان روی صحنه می‌رود.

در خلاصه نمایش آمده است: بازیگری در اتاقش برای جنازه‌ معشوقه اش تئاتر اجرا می‌کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار