توسعه فرهنگی شاه کلید توسعه شهرستان نهبندان

فرماندار نهبندان گفت: فرهنگ زیربنای توسعه است و اگر قرار است اتفاقی در هر بخش بیفتد باید زیربنای فرهنگی موردتوجه بیشتری قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان گفت: کار فرهنگی در شهرستان نهبندان با توجه به سطح پراکندگی که دارد بسیار سخت است و این موضوع می‌تواند آسیب جدی به این حوزه بزند.

او افزود: هر چه زمینه و توجه به حوزه فرهنگ بیشتر شود امنیت و خدمات رسانی بیشتر می‌شود، بنابراین باید از تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان در حوزه‌های مختلف مخصوصا برنامه‌های دینی و اجتماعی استفاده شود.

بیکی با اشاره به اینکه فضای مجازی ظرفیتی را در اختیار همه گذاشته است گفت: باید از تمام ظرفیت‌های مختلف این فضا استفاده و کارگروهی شهرستانی در فضای مجازی شکل بگیرد.


بیشتر بخوانید 


فرماندار نهبندان بیان کرد: ضمن استفاده از ظرفیت دهیاران و شورا‌های اسلامی اعتبارات تخصص یافته در حوزه فرهنگی در فضا‌های مجازی هم استفاده شود تا مشکلات و نیازمندی‌های شهرستان نهبندان  مورد توجه قرار گیرد.

بیکی در پایان گفت: برنامه‌های فرهنگی شهرستان با اولویت بندی و برنامه ریزی جدی در مناطقی که بیشتر احساس می‌شود انجام بگیرد و از همه ظرفیت‌های دستگاه‌ها و افراد در تمام حوزه‌های فرهنگی برای ارتقاء سطح فرهنگ منطقه استفاده شود.

انتهای پیام /  ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.