برگزاری سومین دوره جشنواره ملی احسان در کرونا

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری بخش ویژه سومین دوره جشنواره سرود و نمایش احسان با عنوان «خاطره گوئی ۱۱۲ ثانیه‌ای احسان در کرونا» خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، موهبتی معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در دنیا، بخشی ویژه سومین دوره مسابقات سرود و نمایش احسان با عنوان «خاطره گوئی احسان در کرونا» برگزار می‌شود.

او تقویت حس بشر دوستی و کمک به همنوع در میان نوجوانان، ایجاد روحیه شادابی و پویایی در ایام شیوع کرونا و ایجاد شور و نشاط و تجلی رفتار‌های بشر دوستانه در ایام کرونا را از جمله اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد.

موهبتی افزود: در راستای اجرای این مسابقه دانش آموز در ۱۱۲ ثانیه خاطر‌هایی از احسان و نیکوکاری و یا فعالیت بشر دوستانه‌ای که در ایام شیوع بیماری کرونا در حق کسی انجام داده است، تعریف می‌کند.


بیشتر بخوانید


معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: شرکت در این بخش برای دانش آموزان ۷ تا ۱۸ سال آزاد است و الزاما لازم نیست این افراد عضو کانون‌های دانش آموزی هلال احمر باشند.

موهبتی با بیان اینکه فیلم ضبط شده باید حداقل کیفیت p ۴۸۰ و بدون تدوین باشد، افزود: تکنیک‌های خاطره گویی و زیبایی خاطره مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در صورت استفاده از گویش محلی در بیان خاطرات، ترجمه فارسی همراه اثر ارسال شود.

او با بیان اینکه علاقه مندان می‌توانند تا نیمه مهر امسال فایل اثر اجرا شده را با ذکر عنوان جشنواره و به همراه فرم مشخصات ارسالی در قالب CD به شعب هلال احمر تحویل دهند، افزود: ارسال آثار از طریق شبکه‌های اجتماعی شامل واتساپ، سروش، بله و سایر پیام رسان‌ها میسر است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.