ساخت اردوگاه نگهداری و درمان معتادین متجاهر در مشهد

ساخت اردوگاه نگهداری و درمان معتادان متجاهر در مراسمی با حضور مسئولان خراسان رضوی و مشهد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدمحسن حسینی پویا رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد، در مراسم آغاز عملیات ساخت اردوگاه نگهداری و درمان معتادین متجاهر گفت: شورای شهر مشهد درصدد بوده تا بحث شهر بدون معتاد متجاهر را فراتر از آنچه که هست، دنبال کند و مورد توجه قرار دهد؛ برهمین اساس موضوعاتی، چون شهر بدون متکدی، شهر بدون کارتن‌خواب، شهر بدون بی‌خانمان، شهر بدون کودک کار نیز در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: کارگروه حقوق شهروندی کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد پیش‌نویس طرح تهیه و آماده‌سازی بانک اطلاعاتی مربوط به معتادان متجاهر، متکدیان، کودکان کار و زنان آسیب‌پذیر و ... را آماده کرده و امیدواریم با همکاری مسئولین شهری، خیرین شهر یار و تشکل‌های مردمی، بتوانیم ظاهر و باطن کنونی مشهد را بهبود ببخشیم.

بیشتر بخوانید:

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه زیبنده مشهد و شهر منتسب به امام‌رضا (ع) نیست که ظاهرش اینگونه باشد و در آن متکدی و معتاد متجاهر دیده شود، ادامه داد: ساخت این مجتمع و اردگاه نگهداری معتادان، قدم اول است؛ به منظور از بین بردن این چرخه باطل، باید برای مباحث بعدی نیز فکری کرد.

انتهای پیام//م. ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار