علت آتش‌سوزی در شهرک صنعتی فریمان اعلام شد

فرماندار فریمان گفت: نشت از مخزن تصفیه روغن مستقر در محوطه "شرکت پترونفت فریمان" موجب آتش‌سوزی عصر دیروز در این واحد صنعتی کوچک واقع در شهرک صنعتی کاویان این شهرستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباسعلی صفایی فرماندار فریمان، شمار کارکنان این واحد صنعتی کوچک را که کارش تصفیه روغن است تنها هشت نفر اعلام و گفت: عنوان "پترونفت" بر این واحد، موجب شد برخی از رسانه‌ها در انتشار خبر آتش‌سوزی آن، به اشتباه از واژه "پالایشگاه" استفاده کنند.

او افزود: همین اشتباه سبب شد تا حریق در این واحد صنعتی کوچک به اشتباه به پالایشگاه نفت نسبت داده شده و خبر آن به سرعت انعکاسی وسیع پیدا کند.

فرماندار فریمان این حادثه را یک آتش‌سوزی کوچک و معمولی توصیف و ادامه داد: علت وقوع سانحه صبح امروز ۲۴ تیر ماه از سوی پلیس و کارشناسان حوادث صنعتی اعلام شد و بر این اساس وقوع آتش‌سوزی به هیچ وجه اقدامی عمدی یا خرابکارانه نبوده است.

آتش به سرعت مهار شد

جواد جهاندوست رئیس آتش‌نشانی شهرک صنعتی کاویان فریمان گفت: آتش‌سوزی در این واحد صنعتی با تلاش آتش‌نشانان به سرعت مهار شد.


بیشتر بخوانید:
 
او افزود: مهار سریع این حادثه که در یکی از مخازن شرکت آسیب‌دیده، منجر به آتش‌سوزی شده بود از گسترش آن به دیگر واحد‌های مستقر در شهرک صنعتی کاویان جلوگیری کرد.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار