مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان خبر داد؛

اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی پروژه کتابخانه مرکزی در سال جاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان از اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی پروژه کتابخانه مرکزی در سال جاری خبر داد.

 گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرشته طهماسبی ۲۴ تیر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کتابخانه مرکزی در هر شهر نماد توسعه فرهنگی آن شهر است و از این رو افتتاح کتابخانه مرکزی استان که مدت زمان زیادی از آغاز ساخت آن می‌گذرد، یکی از خواسته‌های بحق مردم فرهنگ دوست استان به ویژه شهر خرم‌آباد است.

وی ادامه داد: به همین منظور این مهم به‌طور ویژه در یکی دو سال اخیر پیگیری شده است.

طهماسبی افزود: باوجود اینکه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در تمامی پروژه‌های ساخت کتابخانه در سطح استان، دستگاه بهره‌بردار بوده، اما همواره تسریع در تکمیل پروژه‌های کتابخانه‌ای را وظیفه خود دانسته و از طریق مختلف با جدیت موضوع را دنبال کرده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: برای تسریع در تکمیل کتابخانه مرکزی، این پروژه فازبندی شده به صورتی که سال گذشته با مساعدت مسئولان ارشد استان اعتبار پروژه صد درصد تخصیص یافته و قرارداد ساخت دستگاه چیلر آن به عنوان یکی از قسمت‌های مهم و هزینه‌بردار، انجام و بزودی در محل نصب خواهد شد.

وی اضافه کرد: امسال نیز با رایزانی‌های لازم و با مساعت ویژه استاندار لرستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و نمایندگان مجلس برای کتابخانه مرکزی اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی درنظر گرفته شده است.

طهماسبی گفت: امید است با تخصیص مطلوب اعتبار پروژه، امسال شاهد افتتاح فاز اول این کتابخانه باشیم.

انتهای پیام/د

برچسب ها: کتابخانه ، خرم آباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار