مدیران دستگاه‌ها با ستاد مبارزه با کرونا همکاری کنند

فرماندار پلدختر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان باید با مجموعه ستاد مبارزه با کرونا با تمام توان همکاری کنند.

 گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حسن رضاییان روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر اظهار داشت: شیوع موج دوم ویروس کرونا موضوعی است که همه مردم و مسوولان شهرستان باید به عنوان یدی واحد به این قضیه ورود پیدا کرده و همکاری داشته باشند.

وی با بیان این که وزارت بهداشت اعلام کرد ۱۵۰ پرستار به صورت شرکتی جذب شده است، افزود: امروز مبارزه با کرونا و حفظ سلامت جامعه وظیفه و تکلیفی همگانی است که نیازمند همدلی و همراهی تمام نهاد‌ها است و باید در این زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صورت گیرد.

فرماندار پلدختر گفت: کادر درمان شهرستان علی رغم کمبود امکانات و تجهیزات، محرومیت، تحریم و مشکلات اقتصادی در درگیری با ویروس کرونا تمام تلاش خود را انجام می‌دهد، که همه باید با اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی این مجموعه را کمک کنند.

وی افزود: اگر مدیری در شهرستان در شرایط شیوع روز افزون ویروس کرونا افزایش آمار مبتلایان و فوتی ها، نسبت به رعایت دستورالعمل قصور داشته باشد باید پاسخگو باشد.

رضاییان برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا را علت اصلی شیوع کرونا در پلدختر دانست و یادآور شد: دستگاه‌های مربوطه در چنین شرایطی باید با تالار‌های پذیرایی متخلف و کسانی که سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند به شدت برخورد کنند.

وی افزود: شهرداری پلدختر مسیر منتهی به گلزار شهدا را با هماهنگی و همفکری سایر دستگاه‌ها مسدود کند تا هر چه زودتر با ارائه این گونه راهکار‌های موثر شیوع ویروس کرونا در شهرستان پلدختر کاهش یابد.

فرماندار پلدختر به موضوع جلسه اشاره و با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور گفت: بیش از۴۰ سال است فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه در کشور برگزار می‌شود، اما امروز در برخی شهر‌ها به دلیل شیوع کرونا و برای حفظ سلامت افراد تعطیل شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار