تبریک و تسلیت هاشمی به شهردار تهران

رئیس شورای شهر تهران به پیروز حناچی شهردار تهران تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در جلسه بررسی آخرین وضعیت آمادگی شهر تهران همزمان با شیوع ویروس کرونا و لرزه‌های اخیر آن گفت: تبریک و تسلیت به حناچی شهردار تهران می‌گویم که فرمانده میدان عملیات شد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: به نظر من در حکم شهردار باید قید می‌شد که شهردار تهران فرمانده میدان عملیات بدون امکانات شده است.

هاشمی ادامه داد: آمادگی خود را در زمینه مختلف اعلام می‌کنیم تا دستگاه‌ها وظیفه خود را انجام دهند، اما آنچه که همواره مطرح می‌شود تامین نشدن منابع مالی است و هرگاه ما چرایی پیش نرفتن اهداف را جویا می‌شویم به ما می‌گویند که همه چیز خوب پیش رفت، اما منابع مالی تامین نشد.

او بیان کرد: من تعدادی سفر به استان‌ها داشتم و در آن سفر‌ها اعلام شد هنوز وظایف مشخص نیست و ارتباطات با استان‌های معین برقرار نشده است.

رئیس شورای شهر تهران افزود: نهاد‌های مختلف مسئول باید این آگاهی و اطمینان را به مردم بدهند که پیگیر کار‌ها هستند، زیرا مردم در حال حاضر این حس را ندارند.

هاشمی ادامه داد: سوت زنی در قسمت‌های مختلف و بین دستگاه‌ها فعال شده است و به نظر من باید میزان عملکرد هر دستگاه مشخص و در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد تا مردم بدانند هر دستگاه مسئول چه وضعیت و عملکردی دارد.

او بیان کرد: ما در شورای شهر تهران هیچ گزارشی نداریم تا ببینیم آمادگی شهر تهران تا چه اندازه‌ای است و خوب است گزارش جامعی از آخرین اقدام‌های انجام شده تهیه و ارائه شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: باید بتوانیم در ساعت‌های اولیه حادثه از میزان مصدومان اطلاعات داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار