مولوی در صحن علنی:

استان خوزستان نیازمند مدیران جهادی و انقلابی است

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به مشکلات مردم خوزستان تأکید کرد: این استان نیازمند مدیران جهادی و انقلابی است.

استان خوزستان نیازمند مدیران جهادی و انقلابی استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد مولوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۷۵ آیین نامه داخلی مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: تحقق توسعه پایدار با تغییر نگاه به استان خوزستان دستیافتنی‌تر است. خوزستان دروازه توسعه کشور و آبادان و خرمشهر کلید این دروازه هستند، اما نگاه به خوزستان راهبردی، اولویت‌دار، مردمی و مشفقانه نیست.

نماینده مردم آبادان  افزود: عملکرد مدیران ارشد استان در تمامی حوزه‌های عمرانی، تجارت، محیط زیست، آب، انرژی و سیاست شرم‌آور است، بیش از ۷۰۰ روستای استان خوزستان در حسرت آب شرب هستند و آب سایر مناطق نیز از کیفیت قابل دفاعی برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه پرآب‌ترین استان کشور دچار خشکسالی شده است، یادآور شد: شرم باد بر عزم و اراده مدیرانی که در انتقال آب کارون چشم خود را بر روی حق مردم استان بستند و برای آرامش آن‌ها دل نمی‌سوزانند. خوزستان با دمای بالای ۵۰ درجه و دارای رودخانه‌هایی پرآب امروز از تشنگی مرده است.

مولوی تصریح کرد: مدیران استان بیکاری، خشکسالی و اختلاس‌ها را دیدند، اما چشم خود را بر روی حقوق مردم استان بستند؛ آقای رئیس جمهور استان خوزستان نیازمند مدیران جهادی و انقلابی است، به نظر انباشت وعده‌های بی‌سرانجام، عوامفریبی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: من از بغض شهری سخن می‌گویم که تاریخی آباد داشت، اما امروزه پتروشیمی و پالایشگاه آن با حسرت جوانان بیکار و بندر و گمرک آن با درد ملوانان و بازرگانان گره خورده است، منطقه آزاد اروند نیز آمده بود تا در کنار مردم باشد، اما از کنار مردم می‌گذرد و نظاره‌گر بدبختی آن‌ها است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ای کاش مدیران استان به همان اندازه که برای ظاهر و کت و شلوار خود اهمیت قائل می‌شدند برای تأمین و صیانت از حقوق مردم استان نیز ارزش قائل می‌شدند. آه آبادان و خرمشهر قطعاً روزی گریبان این افراد را می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار