توزیع ۵۰ بسته معیشتی به مددجویان بهزیستی ملایر

مدیرکل بهزیستی استان همدان توزیع ۵۰ بسته معیشتی به مددجویان شهرستان ملایر به ارزش یکصد میلیون تومان خبرداد.

توزیع ۵۰ بسته معیشتی به مددجویان بهزیستیحمیدرضا الوند مدیرکل بهزیستی استان همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به توزیع ۵۰ بسته معیشتی به مددجویان   شهرستان ملایربه ارزش یکصد میلیون تومان گفت: توزیع ۳۰۰ بسته غذای گرم به مبلغ ۶ میلیون تومان و ۵۰ میلیون تومان کمک‌هزینه بلاعوض تعمیر مسکن با کمک خیران از دیگر خدمات حوزه مشارکت‌های مردمی طی امسال بوده است.

او با اشاره به تهیه ۴ هزار عدد ماسک از سوی یکی از خیرین برای توزیع بین مددجویان ادامه داد: دغدغه بیشتر مددجویان تامین دارو وتامین معیشت است.

الوند ابراز داشت: پرداخت ۷ میلیون تومان از کمک‌های فطریه به مددجویان، ۷۸ میلیون تومان از طریق ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان، اعطای هشت مورد جهیزیه و اقلام ضروری به مددجویان و توزیع ۱۳ تن مرغ بخشی از اقدامات انجام شده به منظور حل مشکلات بوده است.

او با بیان ایتنکه سه واحد مسکن مددجویی از طریق ویدئوکنفرانس در هفته بهزیستی افتتاح شد، بیان کرد: رفع مشکل در عبور و مرور یک موضوع جدی است.


این مسئول گفت: در این زمینه با همکاری شهرداری اقدامات خوبی در حوزه مناسب‌سازی معابر در دست اقدام است، اما این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.