مراسم معارفه بختیاری زاده انجام شد

مراسم معارفه سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شهرخودرو انجام شد.

مراسم معارفه بختیاری زاده انجام شد/ اضافه شدن بادامکی به کادر فنی شهرخودروبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه شهرخودرو، مراسم معارفه سهراب بختیاری‌زاده سرمربی جدید شهرخودرو با حضور فرهاد حمیداوی مالک و دیگر مدیران و اعضاء هیئت‌مدیره باشگاه شهرخودرو در زمین تمرین منزل‌آباد برگزار شد.

در این مراسم فرهاد حمیداوی با آرزوی موفقیت برای سهراب بختیاری‌زاده خواستار تمرکز کامل بازیکنان و کادر فنی روی بازی‌های پیش‌رو و کسب امتیازات لازم برای حفظ جایگاه شهرخودرو در میان تیم‌های بالای جدول شد‌.

بختیاری‌زاده سرمربی جدید شهرخودرو نیز با اشاره به توانمندی بازیکنان شهرخودرو گفت: بازی‌های شهرخودرو را کمابیش دنبال کرده‌ام و فیلم‌های آن را هم دیده‌ام. به نظر من این تیم بازیکنان با قابلیت‌های فنی بالا دارد.


بیشتر بخوانید:


کاپیتان اکبر صادقی نیز در این مراسم تاکید کرد: قطعا تک تک بازیکنان شهرخودرو حرفه‌ای هستند و تمام تلاش خود را برای سربلندی شهرخودرو با حضور بختیاری‌زاده سرمربی جدید این تیم خواهند کرد.

سهراب بختیاری‌زاده در پایان این مراسم معارفه برخورد گرم و صمیمی با بازیکنان این تیم داشت و به خوش و بش با بازیکنان باسابقه شهرخودرو پرداخت.

حسین بادامکی نیز به عنوان دستیار جدید سهراب بختیاری‌زاده به کادر فنی شهرخودرو خراسان اضافه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار