نامجومطلق: ما از لغو بازی فولاد و پرسپولیس ناراحت هستیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال هم مانند فولاد بود و از لغو بازی این تیم مقابل پرسپولیس ناراحت هستیم.

نامجو مطلق: از لغو بازی فولاد و پرسپولیس ناراحتیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید نامجو مطلق، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما هر چقدر گفتیم که شرایط به گونه‌ای است که بازیکنان در خطر بدی قرار دارند، کسی باور نکرد.  ما تمامی شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کردیم و قبل از سفر به اهواز ۵ بار از بازیکنان تست گرفتیم. جواب تست بازیکنان منفی شد. ای کاش بازی با فولاد در شهر دیگری برگزاری می‌شد. چون تمام مشکلات ما از آنجا شروع شد و بعد از آن سفر یک روز آرامش نداشته ایم و بازیکنان زیادی به کرونا مبتلا شده اند.

او ادامه داد: ما بعد از سفر به اهواز آرامش لازم را برای تمرینات نداشتیم. بازیکنان ما دچار بیماری کرونا شدند و انتقال این ویروس در بین بچه‌های ما رواج پیدا کرد و این موضوع به بازیکنان استرس وارد کرد.  هر بازی متاسفانه چند بازیکن را در اختیار نداریم. در بازی با تراکتور فقط ۱۲ بازیکن را در اختیار داشتیم.

او درمورد لغو بازی فولاد - پرسپولیس گفت: صد در صد ناراحتیم که بازی فولاد و پرسپولیس به تعویق افتاد. چون تیم ما هم شرایط تیم فولاد را داشت. ما ۵ روز تمرین نداشتیم و با تمرین کم برابر تراکتور بازی کردیم و هر چقدر تقاضا کردیم بازی ما به تعویق نیفتاد.  بار‌ها گفتیم بازیکنان خانواده دارند و استرس در بین آن‌ها وجود دارد. خیلی افراد به ما انتقاد کردند بابت نتایجی که کسب کردیم، اما واقعا باید ببینند مشکلات ما چگونه بوده است.


بیشتر بخوانید

کریمی: قهرمانی استقلال نه، اما به سهمیه امیدوار هستیم


او افزود: متاسفانه هیچ همکاری با ما نشد و این مشکل روز به روز گسترش بیشتری پیدا می‌کند و این موضوع یک سری مشکلات را به همراه خواهد داشت. ما مجبور هستیم بازی کنیم و یکی از اشتباهات ما این بود که خود را با فوتبال خارج مقایسه کردیم. این کار اشتباه بود.

نامجو مطلق درباره بازیکنان کرونایی استقلال که به تمرینات آبی‌پو‌شان اضافه شده‌اند گفت: بازیکنان هنوز شرایط بازی و از لحاظ بدنی آمادگی کامل ندارند.بازیکنانی هم که به تازگی درمان شده ند هنوز نمی‌توانند ما را همراهی کنند. قطعا همه تلاش خود را می‌کنیم تا سهمیه آسیا کسب کنیم. هنوز یزدانی و غلامی به کرونا مبتلا هستند. امیدوارم با حضور همه بچه‌ها نتایج خوبی را کسب کنیم. هنوز شانس داریم که جزو مدعیان قهرمانی لیگ باشیم.

او درباره محرومیت استقلال از نقل و انتقالات گفت: قطعا محرومیت در نقل و انتقالات به تیم ضربه می‌زند. این موضوع بحث مدیریتی است و من نمی‌توانم درباره آن اظهار نظر کنم. سعادتمند تلاش می‌کند و مشکلات حل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار