انعقاد قرارداد با ۷۷ سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی جهرم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از انعقاد قرارداد با ۷۷ سرمایه گذار در شهرک صنعتی جهرم و ناحیه صنعتی کوثر جهرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی در جلسه بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی جهرم که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم، مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان، و نیز هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی جهرم برگزارشد، از انعقاد قرارداد با ۷۷ سرمایه گذار در شهرک صنعتی جهرم و ناحیه صنعتی کوثر جهرم خبرداد و گفت: از این تعداد، ۳۵ واحد صنعتی در این دو شهرک صنعتی با اشتغالزایی حدود ۶۵۰ نفر به بهره برداری رسیده است.

او افزود: هم اینک ۴۲ واحد صنعتی نیز در این دو شهرک صنعتی در مرحله ساخت و ساز است که با بهره برداری از این واحد‌ها اشتغال در شهرک‌های صنعتی جهرم به دوبرابر میزان فعلی افزاش می‌یابد.

فتوحی با اشاره به تکمیل بودن زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی جهرم و واگذاری بخش زیادی از اراضی این شهرک صنعتی، از آمادگی این شرکت برای اجرای طرح توسعه این شهرک صنعتی خبردادو گفت:در این زمینه اقداماتی درحال انجام است.

او در ادامه با اشاره به آماده بودن زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی کوثر گفت: برای تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران و رفع موانع سرمایه‌گذاری در ناحیه صنعتی کوثر در راستای حمایت از جهش تولید طرح توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و نیز اجرای جاده دوم دسترسی به این ناحیه صنعتی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: در ناحیه‌ی صنعتی کوثر جهرم که ۶۷ هکتار مساحت دارد، تاکنون ۲۲ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقدشده که از این تعداد ۱۱ واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی ۱۳۰ نفر در مرحله فعالیت و ۱۰ واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز است.

او همچنین برهمکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان بمنظور اجرای طرح توسعه این ناحیه صنعتی در اراضی مجاورآن تاکیدکرد و گفت:در این زمینه تشریفات اداری در حال انجام است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه شهرک صنعتی جهرم درزمینه‌ی زیرساختی و امکانات از وضعیت مناسبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: طرح مسیر دسترس این شهرک صنعتی نیز اجراشده و طرح توسعه شبکه روشنایی نیز در برنامه قراردارد.

فتوحی همچنین با اشاره به بهره برداری مجموعه بزرگ تولید کنسانتره مرکبات و رب گوجه در ماه‌های آینده در این شهرک صنعتی با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی و اشتغال ۳۰۰ نفری گفت:مهمترین نیاز چنین واحد‌هایی آب است که در این زمینه نیازمند مجوز برای افزایش آب پایدار هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: در شهرک صنعتی جهرم که ۴۱ هکتار مساحت دارد، تاکنون ۵۵ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقدشده که از این تعداد ۲۵ واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی ۵۶۵ نفر در مرحله فعالیت و ۲۴ واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز است.

او در ادامه از آمادگی این برای ایجاد نواحی جدید صنعتی درمناطق مستعد این شهرستان خبرداد.

در این جلسه موضوعاتی نظیر تامین آب برای واحد‌های جدید، ارتقای شبکه مخابراتی، نحوه نگهداری خودروی آتش نشانی و راه اندازی ایستگاه آتش نشانی و نیز طرح توسعه شهرک صنعتی جهرم بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار