در سه ماه نخست امسال؛

افزایش ۴ برابری کمک به مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی

مردم نوع دوست خراسان جنوبی در سه ماه نخست امسال، حدود ۴ برابر بیشتر از مدت مشابه پارسال به مراکز نیکوکاری کمک کردند.

رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: سه ماه نخست امسال ۱۱ میلیارد و ۴۳۳ میلیون تومان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی جمع آوری شد.

او با بیان اینکه این کمک‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده است، افزود: کمک‌های مردمی سه ماه نخست پارسال در استان ۳ میلیارد تومان بود که این میزان، امسال با دستان سخاوتمند مردم خراسان جنوبی ۴ برابر افزایش یافت.

رفیعی درباره نحوه تخصیص کمک‌های مردمی، بیان کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، جهت گیری بیشتر کمک‌ها به سمت توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی پیش رفت که از محل این کمک‌ها ۷۴ هزار عدد مواد شوینده و ماده ضدعفونی برای مقابله با کرونا میان نیازمندان توزیع شد.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: مراکز نیکوکاری استان در این مدت، پنج هزار بسته غذایی را در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان توزیع کردند.

او ادامه داد: توزیع ۷۸ هزار عدد ماسک، ۱۶ هزار دستکش بین خانواده‌های محروم در مناطق مختلف، توزیع ۱۹ هزار و ۳۷۵ سبد غذایی و ۱۷۵ هزار و ۱۳۹ پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان از دیگر اقدامات مراکز نیکوکاری استان برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا است.

افزایش مراکز نیکوکاری تا پایان امسال

رفیعی عنوان کرد: هم اکنون ۶۷ مرکز نیکوکاری با هدف مشارکت خیران و نیکوکاران به خدمت‌رسانی به قشر‌های نیازمند خراسان جنوبی مشغول هستند که این مراکز با برنامه ریزی‌های انجام شده، تا پایان سال به بیش از ۸۰ مرکز نیکوکاری در مساجد و محلات افزایش خواهند یافت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی به اقدامات خوب مراکز نیکوکاری استان در اجرای طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین اشاره کرد و افزود: مراکز نیکوکاری استان از ابتدای امسال تاکنون ۲۴۷ حامی جدید را برای حمایت از ۲۳۳ یتیم و فرزند محسنین جذب کرده اند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.