نمایندگان مجلس با فکری تحول گرا گره کور مشکلات را باز کنند

امام جمعه یزد گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با نگاه به ظرفیت‌های بالای فرهنگی، اقتصادی و علمی کشور برای رفع مشکلات مردم چاره اندیشی کنند.

ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مردم در مجلس گفت: کشور ایران کشوری قوی و دارای ظرفیت‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف است و نمایندگان مردم در مجلس می‌توانند با تصویب قوانین و پیگیری‌های مجدانه خود در رفع مشکلات کشور کمک کار باشند.

او با بیان اینکه امروز کشور در بسیاری از زمینه‌ها از جمله اشتغال، تولید، مدیریت، تورم و مسکن دچار مشکلات عدیده است،  افزود: برای رفع این مشکلات به فکر تحول گرا نیازمندیم و امیدواریم نمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی که تازه کار خود را آغاز کردند با فکری نو و تحول گرا به جنگ مشکلات کشور بروند.

خطیب نماز جمعه یزد از جوانان تحصیلکرده و دانشمند به عنوان استعداد‌های خدا دادی یاد کرد و گفت: نمایندگان پیگیری کنند تا این جوانان به جای اینکه جذب کشور‌های بیگانه شوند و به آن‌ها خدمت کنند زمینه جذب آن‌ها و استفاده از فکر آن‌ها در داخل کشور فراهم شود.

آیت الله ناصری همچنین تشکیل خانواده و ازدواج جوانان را از دیگر دغدغه‌ها و مشکلات جامعه دانست و افزود: نمایندگان می‌توانند با تعیین ساز و کاری مناسب برای برپایی ازدواج آسان این مشکل اساسی جوانان را مرتفع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین در خصوص عزاداری ایام محرم و صفر امسال با توجه به شرایط کرونا گفت: مردم به دور از تجمعات می‌توانند با برپایی مراسم کوچک همراه با رعایت مسائل بهداشتی در عزای ابا عبدالله الحسین (ع) سوگواری کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار