شورای نگهبان ضامن اسلامی بودن و اسلامی ماندن نظام است

امام جمعه مهریز گفت: شورای نگهبان ضامن اسلامی بودن و اسلامی ماندن حکومت و نبض نظام اسلامی است.

 حجت الاسلام محی الدینی، امام جمعه  مهریز به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در خطبه‌های نمازجمعه با تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان نبض نظام اسلامی و ضامنی برای اسلامی بودن و اسلامی ماندن جمهوری اسلامی است و مانع خارج شدن این نظام از خط دین، قانون اساسی و اسلام می‌شود.
او افزود به فرموده حضرت امام تضعیف شورای نگهبان حرام است.

حجت الاسلام محی الدینی تصریح کرد: اگر آمریکا برجام را پاره می‌کند ملت ایران آن را به آتش می‌کشد چرا که برجام هیچ میوه‌ای برای ملت ایران نداشته و مجلس باید هوشیار باشد که دوباره یک طرح ننگینی به امضاء نرسد.

امام جمعه مهریز با اشاره به سخنان رهبری در سالروز رحلت رهبرکبیر انقلاب گفت: طرح تحول خواهی در سال جاری کلید خورد که همان مساوات و همراهی مردم در هنگام شیوع ویروس کرونا است و باید همچنان ادامه یابد چرا که موج دوم این ویروس منحوس در راه است.

حجت الاسلام محی الدینی اضافه کرد: شکست راهبردی دولت آمریکا و رژیم صیهونیستی علیه ملت ایران و عقب نشینی در معامله قرن این‌ها همه تحولات عظیمی است که در سال جاری رقم خورده و اقتدار ملت ایران و ایرانی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.