مهم‌ترین حوادث امروز جمعه ۲۷ تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۲۷ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

انفجار گاز شهری در مسجدسلیمان ۳ نفر مصدوم برجای گذاشت

محمد امین زرگر رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: گزارش انفجار گاز شهری و مصدوم شدن ۳ نفر در محله نمره یک شهرستان مسجدسلیمان در ساعت ۱۳ و ۵ دقیقه امروز جمعه ۲۷ تیرماه به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

او افزود: در ابتدا مصدومان حادثه که یک مرد و ۲ زن بودند، به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان مسجدسلیمان انتقال یافتند و سپس به دلیل وخیم بودن حال آنها، درخواست بالگرد شد و در ساعت ۱۴ و ۲ دقیقه هر سه مصدوم به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز انتقال یافتند و هم اکنون تحت درمان هستند.

جان باختن ۲ جوان در کانال آب سویسه

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۱۶ و ۴۰ بعد از ظهر امروز جمعه ۲۷ تیرماه نیرو‌های آتش نشانی کارون جهت امدادرسانی به ۲ مرد جوان که در کانال سویسه مسیر آبادان غرق شده بودند، اعزام شدند، همچنین تیم غواصی ایستگاه ساحلی ۳ آتش نشانی نیز به محل حادثه اعزام شد.

او افزود: این ۲ مرد جوان که در این بعد از ظهر گرم تابستانی ظاهرا به قصد شنا کردن وارد کانال آب شده بودند، به دلیل نداشتن توانایی در کنترل خود، نتوانستند از آب خارج شوند و خبر غرق شدن آن‌ها از سوی اهالی منطقه اطلاع رسانی شد و پیکر بی جان آن‌ها که یکی ۲۳ سال و دیگری ۳۵ سال داشت با تلاش نیرو‌های ایستگاه غواصی ساحلی و نیرو‌های آتش نشانی کارون، از درون کانال خارج و به عوامل انتظامی سویسه تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.