بهبود سیستم بهداشتی و درمانی کشور در دولت تدبیر و امید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در دولت تدبیر و امید سیستم بهداشتی و درمانی کشور ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان استان که با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با توجه به موقعیت استراتژیکی که دارا است پیشخوان کشور است.
 

جواد آقازاده درباره ارتباط با دانشگاه‌های کشور‌های همسایه افزود: دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه ارزروم ترکیه دارد به طوری که در رشته رادیولوژی تبادل استاد و رزیدنت بین دانشگاه‌ها انجام می‌شود. همچنین دانشگاه با دانشگاه‌های کشور‌های آذربایجان و ارمنستان ارتباط علمی خوبی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره ارزیابی دیدگاه دولت در موضوعات بهداشتی بیان کرد: در دولت تدبیر و امید دیدگاه‌ها نسبت به سیستم بهداشتی و درمانی کشور بهتر شد.

آقازاده درباره رقابت کشور‌ها برای جذب گردشگران سلامت افزود: در سال‌های گذشته رقابتی با کشور ترکیه جهت جذب گردشگران سلامت ایجاد شده است که با بازگشایی مجدد تمامی مرز‌ها و عادی شدن شرایط، به طور قطع گردشگران سلامت رغبت بیشتری برای طی کردن فرایند درمان در کشور ایران و استان آذربایجان غربی خواهند داشت.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.