نوید بهره برداری از ورزشگاه اختصاصی بانوان در آزادشهر یزد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از بهره برداری از ورزشگاه اختصاصی بانوان آزادشهر در چند ماه آینده خبر داد.

ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزدبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از بهره برداری از ورزشگاه اختصاصی بانوان آزادشهر خبرداد و گفت: این مجموعه ورزشی محصور شامل زمین چمن فوتبال، زمین بسکتبال، فوتبال ساحلی و پیست دوچرخه سواری است که در حال حاضر مراحل پایانی عمرانی را می گذراند و با تکمیل سرویس های بهداشتی و نصب سایه بان ها به زودی افتتاح خواهد شد.

او افزود: شهرداری در کشور‌های پیشرفته همه کاره شهر‌ها هستند و در زمینه‌های مختلف ایفای نقش می‌کنند.

ملازینلی ادامه داد: در کشور ما شهرداری‌ها به تازگی به مباحث فرهنگی اجتماعی، ورزشی، آموزشی و گردشگری ورود پیدا کردند و به همین دلیل از زیر ساخت‌های مناسبی در این حوزه‌ها برخوردار نیستند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شهرداری یزد اضافه کرد: در خیلی از کشور‌ها که توسعه شهری در آن‌ها به خوبی شکل گرفته شهرداری‌ها تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌ها را زیر مجموعه خود قرار داده و هم درآمدها، هم ارائه خدمات و هزینه‌ها در شهر را برعهده دارند که به این چنین مدیریتی در شهر مدیریت واحد شهری می‌گویند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار