پیگیری برای حل مشکلات تیم‌های هندبال بهبهان

رئیس هیئت هندبال بهبهان گفت: با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، هزینه ورودی به مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان و بانوان تخصیص داده شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن آذرحزین رئیس هیئت هندبال بهبهان گفت: یکم مردادماه آخرین مهلت پرداخت ورودی به مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان و بانوان است که با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان این هزینه تامین شد و نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش استان برخی از مشکلات تیم را مرتفع کرده‌اند که پای کار بودن آن‌ها برای ما دلگرم‌کننده است.

او افزود: تلاش ما این بوده که هر طور شده است، تیم بانوان را در لیگ برتر شرکت دهیم و این دختران با تلاش بسیار به لیگ برتر راه پیدا کرده‌اند، اما حمایت وجود ندارد، زیرا مسابقات هندبال بانوان پخش تلویزیونی ندارند.

آذرحزین بیان داشت: در حال حاضر برای اعزام تیم‌ها به لیگ برتر با مشکلات مالی مواجه‌ایم، زیرا حمایت کننده نداریم. ما به توجه مسئولان شهر و استان نیاز داریم تا به بهترین شکل ممکن تیم‌داری کنیم در صورت تعلل تیم‌های دیگر بازیکنان خوب ما را جذب می‌کنند. باید بتوانیم این استعداد‌ها را حفظ کنیم تا با تیمی قوی پا به مسابقات بگذاریم.

رئیس هیئت هندبال بهبهان ادامه داد: فرصتی خوبی برای خوزستان به دست آمده است تا بتواند شایستگی خود در هندبال کشور را نشان دهد و ثابت کند که این رشته در استان از پتانسیل بالایی برخوردار است. برای به اثبات رساندن این مهم نیز نیازمند توجه و کمک استاندار و سایر ارگان‌های استان هستیم، زیرا با دست خالی نمی‌توان به جنگ تیم‌های قدر و متمول لیگ برتر رفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.