یک بیمار مبتلا به کرونا:

اگر می دانستم کرونا ویروس تا این حد دردآور است در خواب هم ماسک می زدم

یک جوان مبتلا به کرونا گفت: کرونا را جدی بگیرید، من اگر می دانستم تا این حدقرار است زجر بکشم، در خواب هم ماسک می زدم.

یک جوان مبتلا به کرونا از اهالی شهرستان اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به اینکه کرونا با کسی شوخی ندارد و هر کسی را که نکات بهداشتی را رعایت نکند، تنبیه می کند، اظهار کرد: کار مهمی که ما لازم است انجام دهیم اهمیت دادن به توصیه های پزشکان است.

او با اظهار تأسف از اینکه گمان نمی کردم با چند سرفه کوچک از دوستم کرونا بگیرم، افزود: در ابتدای ابتلا تب و لرز به سراغم آمد و هیچ وقت فکر نمی‌کردم در ظهر گرم تیرماه بر روی خود پتو بکشم.

این جوان اهل اسدآباد با بیان اینکه اگر می دانستم درد کرونا اینقدر زیاد است، در خواب هم ماسک می زدم، تأکید کرد: درد کرونا ویروس بسیار زیاد است و من فکر می کنم این دردهایی که در این چند روز کشیده ام، شدیدترین دردهای جسمانی و روحی در طول زندگی سی ساله من است.

این بیمار مبتلا به کرونا که نخواست نامش فاش شود، عاجزانه از مردم و به ویژه شهروندان اسدآباد خواست، حتما ماسک بزنند و از حضور در تجمعات بپرهیزند زیرا که اگر به کرونا مبتلا شوند، روزهایی جهنمی و غیرقابل وصف در انتظار خواهند داشت.

او با اشاره به اینکه خوردن عادی غذا در ایام کرونا برای فرد مبتلا یک آرزو شده و خود را به علت عدم رعایت صدها بار سرزنش می کند،تصریح کرد: بر طبق این ذهنیت اشتباه که جوانان و کودکان کرونا نمی گیرند مغرورانه به ویروس کرونا نگاه می کردم اما نگاه من هم اکنون به یک نگاه ملتمسانه تبدیل شده است.

این جوان سی ساله ادامه داد: به همشهریان توصیه می کنم حتما ماسک زده، دست های خود را مرتب شسته و مهم تر از همه به جاهای شلوغ و مسقف نروند.

او اضافه کرد: همشهریان و به خصوص جوانان به من نگاه کرده و عبرت بگیرند، شک نکنید ما توانایی مقابله بدون تجهیزات با کرونا ویروس را نداریم و حتما موظف و مجبور به استفاده از ماسک هستیم.

این جوان اسدآبادی مبتلا به ویروس کرونا یادآور شد: اکنون افرادی که در مکان های عمومی مانند بانک، ادارات و تاکسی ها ماسک نمی زنند را واقعا نمی توانم درک کنم، که بیماری کشنده کرونا را به استفاده ساده از ماسک ترجیح می دهند.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.