دلالان در پی ایجاد بازار کاذب کامیون‌های فرسوده؛ رانندگان مراقب باشند

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با صدور اطلاعیه‌ای به مالکان کامیون‌های فرسوده نسبت به افراد سودجو و فرصت طلب هشدار داد.

کامیون‌های فرسودهبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  اخیراً برخی افراد سودجو و فرصت طلب با استفاده از امکان ایجاد شده برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا، اقدام به خرید و فروش کامیون‌های فرسوده، ایجاد بازار کاذب و کلاهبرداری از مالکان این خودرو‌ها می‌کنند که مصداق بارز کلاهبرداری و سودجویی است و موجب سردرگمی مالکان این ناوگان می‌شوند.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با صدور اطلاعیه‌ای هشدار داد: مالکان کامیون‌های فرسوده از طریق وارد کنندگان معتبر که مشخصات خود و کامیون‌های وارداتی آن‌ها در سایت نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به آدرس www.rpf.rmto.ir​ درج شده است، برای جایگزینی کامیون فرسوده خود اقدام کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید، برای استعلام ناوگان مشمول طرح باید ابتدا به سایت نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه اکیداً توصیه می‌شود، بخش سوالات متداول موجود در سایت را با دقت مطالعه کنند.

بر اساس این اطلاعیه، از امضای هرگونه موافقت نامه، وکالت نامه و یا سند که حاکی از اعطای نمایندگی به هر شخص حقیقی و حقوقی باشد جداً خودداری کنند.

روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: رانندگان و مالکان ناوگان، محل دقیق و نام افرادی که تحت هر عنوانی بدون در اختیار قرار دادن همزمان مشخصات خود و کامیون‌های وارداتی برای جایگزینی کامیون‌های فرسوده اقدام می‌کنند را به نهاد‌های نظارتی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار