مرحله دوم رزمایش ایران همدل در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از برگزاری مرحله دوم رزمایش ایران همدل در آستانه عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،کلامی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل در آستانه عید سعید قربان طی روز‌های آینده آغاز خواهد شد.

او افزود: پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر شکل‌گیری نهضت تعاون و احسان و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مومنانه، این پویش مردمی برای دستگیری از نیازمندان ادامه خواهد داشت.

او با دعوت عمومی از مردم نیک اندیش استان برای خلق حماسه مجدد، گفت: مرحله اول رزمایش ایران همدل در ماه مبارک رمضان و همزمان با اوج شیوع ویروس کرونا، تجلی مهر و ایثار مردم بود.

کلامی گفت: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود برای مشارکت در مرحله دوم ایران همدل را از طریق کد دستوری #۰۴۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه یا از طریق شماره کارت امانی شرعی ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ به‌صورت سریع و ایمن واریز کنند.

او افزود: در مرحله اول این رزمایش با همت مردم و همراهی، مسئولان استان ۹۰ هزار بسته غذایی و ۱۶۷ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۵ میلیارد تومان به نیازمندان سراسر استان و آسیب دیدگان از بحران کرونا اهدا شده بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.