کمک ۲۵ میلیارد تومانی مردم آذربایجان شرقی در رزمایش ایران همدل

 مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی ضمن اشاره به کمک ۲۵ میلیارد تومانی مردم و خیران به رزمایش ایران همدل از همراهی همیشگی آن‌ها قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، کلامی مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی ضمن اشاره به کمک ۲۵ میلیارد تومانی مردم و خیران به رزمایش ایران همدل از همراهی همیشگی آن‌ها قدردانی کرد.

 کلامی ضمن قدردانی از مشارکت مردم و خیران در جشن رمضان و رزمایش ایران همدل، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال حماسه‌ای پرشکوه از جنس ایثار و احسان خلق شد.

او ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا و تبعات اقتصادی و اجتماعی آن، افزود: مردم نیک اندیش استان با مشارکت گسترده در رزمایش ایران همدل و دستگیری از نیازمندان و محرومین جامعه صحنه‌های زیبایی از همدلی و کمک مومنانه را به منصه ظهور و بروز گذاشتند.

او به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی در ماه رمضان اشاره کرده و گفت: بعد از بیانات معظم له، کمیته امداد استان با اجرای رزمایش ملی ایران همدل و طرح اطعام مهدوی در طول ماه مبارک رمضان بیش از ۹۰ هزار جیره خشک و ۱۶۷ هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین نیازمندان سراسر استان توزیع کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.