ترامپ سخنرانی تلفنی را جایگزین گردهمایی انتخاباتی کرد

در سایه شیوع ویروس کرونا و استقبال اندک آمریکایی‌ها از گردهمایی‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا، او سخنرانی از راه دور از طریق تلفن را جایگزین همایش‌های عظیم انتخاباتی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نظر دارد از این پس سخنرانی انتخاباتی تلفنی را جایگزین همایش‌های انتخاباتی حضوری کند.

او در نخستین سخنرانی از راه دور خود به هوادارانش در ویسکانسین که روز جمعه برگزار شد، گفت: من می‌خواستم با شما باشم و این روشی است که جایگزین شده است. ما در روش‌های درمانی و واکسن خوب عمل کرده ایم، اما تا زمانی که این مشکل حل شود سخت خواهد بود که آن همایش‌های بزرگ و عظیم را داشته باشیم. بنا بر این من سخنرانی‌های از راه دور را انجام می‌دهم و آن را همایش‌های ترامپ می‌نامیم. ما این کار را از طریق تلفن انجام خواهیم داد.

ترامپ این اظهارات را طی تماس تلفنی با هواداران خود در ویسکانسین بیان کرد.

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از سخنرانی خود از تحقیقات در زمینه کرونا تمجید کرد و گفت در حال حاضر، ۵۰ میلیون آمریکایی آزمایش کرونا داده اند.

گفته می‌شود سخنرانی ترامپ در پورتسمورت نیوهمپشایر به تعویق افتاده است و هنوز زمانی برای آن تعیین نشده است.

سخنرانی ۲۰ ژوئن ترامپ در تالسا، اوکلاهما، که اولین رویداد انتخاباتی وی از ماه مارس بود، در حالی برگزار شد که به دلیل شیوع بیماری کووید-۱۹ شاهد حضور خارج از انتظار شهروندان آمریکایی بود. بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکایی، بیش از ۶۰۰۰ نفر در سخنرانی تالسا حضور یافتند. ستاد انتخاباتی ترامپ ادعا کرد اعتراضات در این شهر مانع از حضور مردم در این همایش شد. این در حالی بود که شهروندان تالسا به تبعیت از قوانین بهداشتی از شرکت در این گردهمایی خودداری کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار