گل محمدی: فدراسیون بوکس نباید به مشترک شدن سالن شماره ۹ کمیته ملی المپیک با کاراته تن می‌داد

سرپرست سابق تیم ملی بوکس کشورمان در رابطه با مسائل مختلف توضیحاتی را مطرح کرد.

عیسی گل محمدی پر افتخارترین مربی بوکس کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اختلاف بین فدراسیون های کاراته و بوکس بیان کرد: بوکس یک رشته المپیکی است و نباید رئیس فدراسیون زیر بار مشترک شدن سالن شماره ۹ کمیته ملی المپیک با کاراته می‌رفت. بوکس فقط همین سالن شماره ۹ را در اختیار داشت که آن هم مشترک شد. حقوق ملی پوشان بوکس نه از سوی فدراسیون و نه از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت نشده است. سالن شماره ۹ تنها دلگرمی اهالی بوکس بود.

سرپرست سابق تیم ملی بوکس اظهار کرد: کاراته سبک‌های مختلفی دارد و تعداد ورزشکاران در آن زیاد است و نصف کردن سالن با آن‌ها با عقل جور در نمی‌آید. در دوره مدیریت ناطق نوری کسی جرأت نمی‌کرد به سالن بوکس چشم داشته باشد. مطمئن باشید اگر من سمتی در فدراسیون بوکس داشتم اجازه نمی‌دادم سالن شماره ۹ با کاراته مشترک شود.

او در ادامه عنوان کرد: ثوری در مدیریت فدراسیون بوکس ضعیف بوده و تصور من این است اگر سالن شماره ۹ هم ۵۰-۵۰ شده  به خاطر صحبت‌های استکی سرمربی تیم ملی بوکس با کمیته ملی المپیک بوده است.

سرپرست سابق تیم ملی بوکس گفت:  بوکس برای قهرمانان کاراته احترام زیادی قائل و این رشته اولین ورزش المپیکی است، اما کاراته به تازگی المپیکی شده است. اولین مدال کاروان ورزش ایران در المپیک ۲۰۰۶ دوحه توسط علی مظاهری کسب شد و او با کسب اولین مدال طلا راه را برای سایر ورزشکاران المپیکی باز کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار