قهرمان اسبق بوکس ایران:

صورتم در درگیری با اراذل و اوباش ۱۸۰ بخیه خورده است

سپهوند گفت: متاسفانه در یک تصادف جزئی، با اراذل و اوباش درگیر شدم و از ناحیه صورت ۱۸۰ بخیه خورده ام.

صورتم در حمله‌ی چاقوکشی ۱۸۰ بخیه خورده استمرتضی سپهوند ملی پوش و قهرمان سابق تیم ملی بوکس در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: حدود ۱۴ روز پیش ماجرای مضحکی برای من پیش آمد. در یک  تصادف جزئی که مقصر هم نبودم هنگامی که از ماشین پیاده شدم تا خسارت را بررسی کنم ضارب با چاقو به من حمله کرد. او با چاقو به صورت من ضربه زد و باعث شد صورتم ۱۸۰ بخیه بخورد.

او گفت: متاسفانه عصب‌های صورتم لمس شده است و برای بهبودی کامل حدود ۶ ماه تا ۱ سال زمان لازم است. خانواده ام در این تصادف همراه من بودند و به شدت از این اتفاق ترسیده اند و فشار روانی به آن ها وارد شده است.

پیشکسوت بوکس عنوان کرد: شکایت کرده ام و پرونده من در جریان است. ۲ فرد ضارب با یکدیگر برادر هستند و خوشبخانه دستگیر شدند و سابقه چاقوکشی نیز دارند. آن‌ها مدام در حین درگیری درباره گردن کلفت بودن خانواده خود صحبت می‌کردند. امیدوارم قوه قضائیه با این افراد خاطی برخورد جدی کند تا عبرتی برای سایر خلافکاران باشند.

او بیان کرد: روز‌های سختی را می‌گذرانم و امیدوارم هم خودم و هم خانواده ام سلامتی جسمانی و روانی مان را هر چه زودتر به دست بیاوریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار