ثوری: برگزاری لیگ به جهت حمایت از بوکسورها خواهد بود

رئیس فدراسیون بوکس گفت: ما برای حمایت مالی از بوکسور‌ها رقابت‌های لیگ برتر را برگزار خواهیم کرد.

حسین ثوریبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران‌ جوان، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفت‌وگو با رادیو ایران بیان کرد: درد‌های اهالی بوکس را می‌شناسم و می‌دانم ورزشکاران در شرایط سختی قرار دارند. ورزشکاران انفرادی نیاز به حمایت بیشتری دارند. نایب رئیس فدراسیون بوکس برای حمایت از ۲ ملی پوش المپیکی ۵۰ میلیون تومان به عنوان پاداش کسب سهمیه المپیک پرداخت کرد و ما لیگ بوکس را به جهت حمایت مالی  از ورزشکاران بوکس راه اندازی خواهیم کرد.

او گفت: وزارت ورزش و جوانان به دنبال اجرایی کردن مصوبه ورزشکاران مدال آور است. البته باید به شغل ثابت قهرمانان نگاه ویژه‌ای شود.

ثوری درباره آغاز لیگ بوکس پس از وقفه ۱۱ ساله عنوان کرد: فدراسیون از سال گذشته برنامه‌های مربوط به برگزاری لیگ بوکس را آغاز کرده بود. شاید اگر ویروس کرونا شیوع پیدا نمی‌کرد، لیگ بوکس خیلی زود آغاز می‌ شد. فدراسیون به دنبال تیم‌هایی است که در میانه لیگ انصراف ندهند. تیم‌های حاضر باید قدرت مالی داشته باشند تا یک منبع درآمد برای بوکسور‌ها وجود داشته باشد.

او در ادامه اظهار کرد: تا این لحظه ۱۱ تیم برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده اند که از میان این تعداد ۷ تیم شرایط مالی خوبی برای حضور در لیگ دارند. امروز ۲ تیم  جهت حضور در لیگ بوکس اعلام آمادگی کردند که احتمال دارد تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر بوکس افزایش یابد.

رئیس فدراسیون بوکس گفت: لیگ بوکس بر اساس دستورات وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی آغاز خواهد شد. در نظر داریم مسابقات لیگ را به صورت متمرکز و رفت و برگشت در ۲ استان برگزار کنیم.

او درباره آخرین وضعت حامی مالی فدراسیون بیان کرد: چک اول حامی مالی فدراسیون پاس نشد و ما طبق قانون شکایت کردیم.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار