راه اندازی نهضت احسان و تعاون در گیلان

آیت الله فلاحتی از راه اندازی نهضت احسان و تعاون در گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در حاشیه ویدئوکنفرانس با حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از راه اندازی نهضت جدید احسان و تعاون در راستای کمک به ایتام، نیازمندان و بیماران مبتلا به کرونا همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

او با اشاره به اینکه این نهضت مانند رزمایش مواسات در راستای کمک به نیازمندان، ایتام و بیماران مبتلا به کرونا است، افزود: به زودی جلسه ارائه راهکار‌های کمک به جامعه هدف با حضور مسئولان مربوطه در استان برگزار می‌شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه توجه به نیازمندان، ایتام و بیماران مبتلا به کرونا در شرایط اقتصادی جامعه از اهداف راه اندازی نهضت احسان و تعاون است، اظهار داشت: تهیه و توزیع ماسک بین مردم از جمله برنامه‌ها محسوب می‌شود.

آیت الله فلاحتی خواستار مشارکت آحاد مردم در نهضت احسان و تعاون شد و گفت: آنچه که می‌تواند این گونه اهداف مقدس را پیش ببرد، مشارکت‌های مردمی است.

او با اشاره به ایجاد زائرسرای استان‌ها در مشهد مقدس تصریح کرد: امیدواریم گیلانی‌ها بتوانند در مشهد زائرسرا داشته باشند و این امر با کمک خیران تحقق پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.