مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور خبر داد؛

آغاز ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در سرویس مدارس از هفته آینده

ضامنی از آغاز ثبت نام رانندگان متقاضی جهت فعالیت در سرویس مدارس از هفته آینده خبر داد.

مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح آخرین وضعیت ثبت نام رانندگان برای فعالیت در سرویس مدارس برای سال تحصیلی آینده گفت: در حوزه سرویس مدارس با دو بخش شهرداری و آموزش و پرورش مواجه هستیم که به شکل تعاملی در حیطه اختیارها در این زمینه اقدام می کنند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: در بخش وظیفه شهرداری ها، شرکت های متقاضی فعالیت در ناوگان سرویس مدارس باید فرآیند ثبت نام خود را کامل کنند و پس از آن وارد فرآیند تایید شرکت های ثبت نامی و رانندگان می شویم که این مرحله نیاز به زمان دارد.

ضامنی ادامه داد: تایید فرآیند صلاحیت شرکت ها و رانندگان تا شهریور هر سال به طول می انجامد و زمانی که تایید صلاحیت شرکت ها انجام شد مدارس می توانند با شرکت های دارای صلاحیت وارد مذاکره جهت عقد قرار داد شوند.

او ادامه داد: ثبت نام رانندگان برای فعالیت در ناوگان سرویس مدارس برای سال آینده از هفته آینده آغاز می شود.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت تعیین و تکلیف قرار داد سرویس مدارس با رانندگان با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس در سال تحصیلی گذشته به کجا رسید، تصریح کرد: موضوع در کارگروه ماده ۱۸ تعیین و تکلیف و قرار بر این شد در هر شهر متناسب با قرار داد بسته شده اقدام های لازم انجام شود.

ضامنی ادامه داد: باید به این نکته تاکید کنم که در بسیای از شهر در بحث سرویس مدارس آموزش و پرورش در نقش کارفرما عمل می کند.


بیشتر بخوانید

واریز ما به تفاوت هزینه سوخت ناوگان عمومی کشور در دهه اول هر ماه
جزئیات پرداخت تسهیلات کرونایی به رانندگان حمل و نقل عمومی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۱:۰۴ ۳۱ تير ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
هشدار برای بازگشایی مدارس و سرویسهای حمل و نقل دانش آموزان مدارس !!! و تجمع دانش آموزان در مدارس و سرویس مدارس احتمال شیوع بیماری ویروس خطرناک و کشنده کرونا رو افزایش می دهد اجتماعات در مدارس و در اتوبوسها و مترو و سرویسهای مدارس ریسک بالایی دارد در شیوع سریع ویروس منحوس زجرآور کشنده بی رحم کرونا و خطرات و حوادث جبران ناپذیری در پی خواهد داشت .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۳۸ ۳۰ تير ۱۳۹۹
آیا زمان آن نرسیده تا در زمان دادن گواهینامه یک آزمایش روانشناسی از راننده گرفته شودتا مشخص شود آیا متقاضی شایسته گرفتن گواهینامه رانندگی هست یا نه حداقل برای رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی اجباری شود.آیا این افرادی که میخواهند دانش آموزان را جابجا کنند نباید یک تست روان شناسی بدهند
آخرین اخبار