بازار موبایل دست مبیت افتاد

در این روزها قیمت های همه اقلام به خصوص لوازم دیجیتال ثبات ندارند به هیمن دلیل خرید موبایل با قیمتی منصفانه به کاری سخت و بعید تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، برای خرید موبایل چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری یکی از تعیین کننده ترین عوامل قیمت آن است. همه ما سعی می کنیم در کنار حفظ کیفیت محصول مورد نظر خود در هنگام خرید، آن را با به صرفه ترین قیمت تهیه نماییم. اما در این روزها قیمت های همه اقلام به خصوص لوازم دیجیتال که به صورت وارداتی تهیه و توزیع می شود و وابسته به قیمت دلار هستند، هیچ ثباتی ندارند. به هیمن دلیل خرید موبایل با قیمتی منصفانه به کاری سخت و بعید تبدیل شده است. ما در ادامه به شما راهی را معرفی خواهیم کرد که بتوانید حتی در زمان افزایش قیمت، دلار گوشی موبایل خود را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

بهترین روش خرید موبایل از فروشگاه های اینترنتی

فرض کنید که شما سال هاست که از یک گوشی هوشمند استفاده کرده اید و کم کم گوشی شما دچار نقص های سخت افزاری یا نرم افزاری شده است و یا حتی با وارد شدن مدل های به روز تر قصد دارید گوشی خود را با خرید موبایل جدیدتر جایگزین کنید. اولین قدم  شما برای خرید موبایل جدید چیست؟ به طور قطع همگی در ابتدا شروع به جستجو در فضای وبسایت های مختلف خواهید کرد و نقد و نظرات کاربران را در قسمت پرسش و پاسخ وبسایت های تخصصی خواهید خواند تا محصول ایده آل و مناسب شرایط، نیازها و بودجه خود بیابید. در طی این گشت و گذار متوجه خواهید شد که بسیاری از فروشگاه های اینترنتی قیمت های بسیار مناسب تری نسبت به فروشگاه های حضوری دارند. فروشگاه های آنلاین به دلیل حذف بسیاری از هزینه ها قیمت های تمام شده محصول خود را نسبت به فروشگاه های حضوری به طور چشمگیری پایین تر عرضه می کنند. بنابراین خرید موبایل از فروشگاه اینتنرتی یک خرید کاملا مقرون به صرفه خواهد بود، البته اگر به نکات زیر به خوبی دقت نمایید:

  1. فروشگاه های اینترنتی این روزها بسیار متنوع ظاهر شده اند، اما شما خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید که نشان اعتماد الکترونیک دارند.
  2. در قسمت نقد و نظرات کاربران درباره خدمات فروشگاه حتما نظرات سایر کاربران را بخوانید.
  3. از خدمات فروشگاه اطمینان حاصل کنید.
  4. فروشگاه مورد نظر باید حتما ضمانت ارجاع محصول داشته باشد. محصولات دیجیتال هرچند با احتمال کم اما امکان نقص فنی در آن ها وجود دارد. فروشگاه مورد نظر باید محصولات دارای ایراد فنی را تا زمان معینی بدون چون و چرا مرجوع کند.
  5. فروشگاه باید خدماتی چون آفرهای ویژه و یا ارسال های رایگان را در اختیار کابران خود قرار دهد، تا خاطره خریدی لذتبخش تر را برای مشتریان رقم بزند.

در کنار تمامی نکات گفته شده زمانی که می خواهید گوشی هوشمند مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خرید نمایید لازم است که ویژگی های محصول مورد نظر را به خوبی بررسی نمایید. در ادامه مهم ترین ویژگی های تعیین کننده برای خرید موبایل به صورت اینترنتی را آورده ایم:

  • ابعاد گوشی: ابعاد گوشی رابطه مستقیم با راحتی استفاده آن را دارد. گوشی باید هنگام استفاده به راحتی در دست قرار بگیرد.
  • سیستم عامل گوشی: افراد بسیاری هستند که حاضر نیستند استفاده از سیستم Ios را با هیچ اندرویدی جایگزین کنند. اما طرفداران سیستم عامل اندروید هم مخصوصا در ایران کم نیست. بنابراین در هنگام خرید در نظر داشته باشید که چه سیستم عاملی را باید انتخاب کنید.
  • کیفیت صفحه نمایش: شما در طول تمام مدتی که از موبایل خود استفاده می کنید در واقع درحال استفاده از صفحه نمایش آن هستید. بنابراین یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر انتخاب گوشی باید کیفیت نمایشگر آن باشد.
  • قدرت پردازشگر: قدرت پردازشگر برای گیمرهای حرفه ای بسیار حائز اهمیت است. اگر قصد اجرای بازی های سنگین دارید باید به پردازشگر گوشی توجه ویژه ای داشته باشید.
  • میزان حافظه داخلی و رم: هر چه حافظه داخلی گوشی بیشتر باشد، امکان ذخیره اطلاعات بیشتری برای شما فراهم خواهد بود.
  • کیفیت دوربین: این روزها تلفن همراه حکم دوربین همراه را نیز برای افراد دارد. اگر به ثبت لحظات ناگهانی علاقه دارید گوشی با دوربین باکیفیت تری خریداری کنید.

اما در کنار نکات گفته شده که در انتخاب گوشی هوشمند تاثیرگذار هستند، مهم ترین عامل خرید گوشی موبایل قیمت تمام شده آن هنگام خرید است. این روزهای افزایش قیمت دلار، خرید موبایل با قیمتی مناسب به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است. اگر سری به بازار موبایل بزنید مشاهده می کنید که قیمت ها در هر لحظه از روز در حال تغییر است. به عبارتی ممکن است صبح مدلی قیمت مناسب با بودجه شما داشته باشد، اما عصر همان روز دیگر قادر به خرید آن نباشید. اما در این روزهای ملتهب از نظر قیمت برای کالاهای دیجیتال و به خصوص موبایل، فروشگاه اینترنتی مبیت توانسته قیمت های خود را ثابت نگه دارد و علاوه بر این که قیمت موبایل ها در این فروشگاه از سایر فروشگاه ها و حتی بازار ارزان تر است، در کنار آن می توانید از تخفیف های ویژه آن نیز بهره ببرید.

بازار موبایل دست مبیت افتاد

یکی از مهم ترین ویژگی های مبیت که آن را از سایر فروشگاه ها متمایز کرده قیمت مناسب آن است. محصولات در این فروشگاه برای حداکثر رضایت کاربران و مشتریان به پایین ترین قیمت خود به فروش می رسند و در کمترین زمان و حداکثر سه روز کاری به دست مشتری خواهند رسید. همچنین از آنجایی که ارسال های بالای 100 هزار تومان در مبیت رایگان است، بنابراین شما هر موبایلی را که خریداری نمایید با ارسال رایگان به دستتان خواهد رسید.

قیمت خرید موبایل قبل و بعد از افزایش دلار

این روزها گوشی های هوشمند از ضمایم جدا نشدنی زندگی ما شده است. بسیاری از کارهای یومیه ما به این گجت کوچک اما پرکاربرد وابسته شده است. از بررسی و پیش بینی آب و هوا گرفته تا گشت و گذار در شبکه های اجتماعی و حتی این روز ها برگزاری انواع و اقسام کلاس های آنلاین همه و همه توسط گوشی های هوشمند قابل انجام است. این کاربرد وسیع اسمارت فون ها آنها را عضو جدانشدنی زندگی های امروزی کرده است. هر یک از ما اگر فقط چند روزی را بدون گوشی هوشمند بگذرانیم می بینیم که بسیاری از ابعاد زندگی ما دچار اختلال خواهد شد. خرید گوشی موبایل جدید و جایگزینی آن با مدل قدیمی تر می تواند این روزها یک خرید پر دغدغه باشد و مقایسه قیمت ها در فروشگاه های مختلف آنلاین و یا حضوری سریعا شما را متوجه تغییرات قیمت به صورت جهشی و یکباره خواهد کرد. اما مبیت توانسته انتخاب را برای شما راحت کند. کافیست قیمت های این فروشگاه را با سایر فروشگاه های بزرگ مقایسه کنید و از تفاوت آن شگفت زده شوید. به جرات می توان گفت که مبیت توانسته با وجود افزایش دلار رقابتی ترین قیمت ها را به مشتریان خود ارائه دهد. بنابراین در فروشگاه مبیت با افزایش قیمت دلار هم، موبایل را ارزان میخرید! ما در جدول زیر به صورت مقایسه ای تغییر و تفاوت قیمت ها را با توجه به افزایش قیمت دلار و همچنین نسبت به فروشگاه دیجی کالا آورده ایم.

جدول مقایسه ای موجودی موبایل مبیت

مدل گوشی موبایل

مشخصات

قیمت با دلار 14 تومانی

قیمت روز فروشگاه مبیت

قیمت روز دیجی کالا

سامسونگ Galaxy A10 SM-A105F/DS

 

1-      سیستم عامل: Android

2-      شبکه های ارتباطی:2G، 3G، 4G

3-      مقدار RAM:2 گیگابایت

4-      رزولوشن عکس 13.0 مگاپیکسل

5-      نسخه سیستم عامل: Pie 9.0

6-      فناوری: IPS

 

2700000 t

2700000

2950000

سامسونگ Galaxy A01 SM-A015F/DS

 

1-      شبکه های ارتباطی:4G، 3G، 2G

2-      سیستم عامل: Android

3-      مقدار RAM:2 گیگابایت

4-      رزولوشن عکس:13.0 مگاپیکسل

5-      نسخه سیستم عامل:Android  10

6-      فناوری: PLS TFT

اندا

 

2100000

2100000

2290000

Galaxy A51 SM-A515F/DSN

 

1-      سیستم عامل: Android

2-      شبکه های ارتباطی: 4G ، 3G، 2G

3-      مقدار RAM:6 گیگابایت

4-      رزولوشن عکس:48 مگاپیکسل

5-      نسخه سیستم عامل:Android 10

6-      فناوری: Super AMOLED

6150000

6900000

7199000

شیائومی مدل Redmi Note 8 M1908C3JG

 

1-      سیستم عامل: Android

2-      شبکه های ارتباطی: 4G ، 3G، 2G

3-      مقدار RAM:4 گیگابایت

4-      رزولوشن عکس:48 مگاپیکسل

5-      نسخه سیستم عامل: Pie 9.0

6-      فناوری: IPS

 

4400000

4550000

4999000

گوشی موبایل هوآوی مدل Y5 2019 AMN-LX9

 

  1. سیستم عامل: Android
  2. شبکه های ارتباطی: 4G ، 3G، 2G
  3. مقدار: RAM 2 گیگابایت
  4. رزولوشن عکس: 13.0 مگاپیکسل
  5. نسخه سیستم عامل: Pie 9.0
  6. فناوری: IPS

 

1780000

2150000

2390000

هوآوی مدل Y6 Prime 2019 MRD-LX1F

 

1.      سیستم عامل: Android

2.      شبکه های ارتباطی: 2G ، 3G، 4G

3.      مقدار RAM:2 گیگابایت

  1. رزولوشن عکس: 13.0 مگاپیکسل
  2. نسخه سیستم عامل: Pie 9.0
  3. فناوری: IPS

 

 

2320000

2480000

2539000

هوآوی مدل Y9 Prime 2019 STK-L21

 

 

1.      سیستم عامل: Android

2.      شبکه های ارتباطی: 4G، 3G، 2G

3.      مقدار: RAM 4 گیگابایت

4.      رزولوشن عکس:16.0 مگاپیکسل

5.      نسخه سیستم عامل: Pie 9.0

6.      فناوری: LTPS IPS

 

4130000

4300000

4589000

 

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید قیمت های تمام شده گوشی های هوشمند با برندهای مختلف با یکدیگر مقایسه شده است. قیمت های قبل از افزایش قیمت دلار مربوط به ماه اردیبهشت سال 99 است. تنها در مقایسه 7  مدل از دو برند پرفروش بازار موبایل ایران تفاوت های قیمت روز را از دو فروشگاه اینترنتی موبایل مبیت و دیجی کالا مشاهده می کنید. برای گوشی سامسونگ گلکسی A10S ما با تفاوتی 250000 تومانی با فروشگاه دیجی کالا رو به رو هستیم و این درحالی است که از اردیبهشت تا ماه تیر قیمت دلار به حدود دو برابر افزایش پیدا کرده است. اما شعار فروشگاه مبیت حفظ رضایت مشتری و کاربران است. سیاست های تخفیفی مبیت توانسته در این روزها در کنار کیفیت تضمین شده یعنی ضمانت اصالت کالاها و امکان مرجوعی کالا درصورت وجود نقص فنی به خوبی در قبال مشتریان به شعار خود جامه عمل بپوشاند.

بازار موبایل دست مبیت افتاد

مزایای خرید اینترنتی موبایل از مبیت

  • خریدی بی دردسر و امن: با توجه به شیوع کرونا در این روزها خرید موبایل از فروشگاه های اینترنتی مطمئن ترین و سلامت ترین راه ممکن برای خرید است.
  • تخفیف ویژه به افرادی که مبیت را به دوستان خود معرفی کنند: در مبیت این امکان نیز فراهم شده که کاربران با توجه به رضایتی که نسبت به مبیت دارند مجموعه مبیت را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند و از این طریق روی خرید های بعدی خود تخفیف دریافت نمایند.
  • صرفه جویی در زمان: خرید اینترنتی با چند کلیلک ساده امکان پذیر می شود. فقط کافیت در خانه نشسته باشید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و در کمتر از سه روز کاری آن را درب محل تحویل بگیرید.
  • امکان مقایسه قیمت قبل از خرید: در خریدهای حضوری امکان مقایسه قیمت ها بسیار محدود است و وقت بسیار زیادی از شما میگیرد. با خرید اینترنتی شما می توانید به صورت نامحدود قیمت ها را مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.
  • قیمت های مناسب و تخفیف های خرید آنلاین: فروشگاه آنلاین مبیت برای کاربران و مشتریان خود در کنار قیمت های مناسبی که در نظر گرفته است، تخفیف های ویژه ای را نیز لحاظ کرده است.
  • تحویل کالا درب منزل در کمتر از سه روز کاری: مبیت در شهر کرمان در کمتر از 24 ساعت کالا را درب منزل تحویل خواهد داد. اما مشتریانی نقاط دور و نزدیک کشور نیز در عرض کمتر از72 ساعت سفارش خود را دریافت خواهند کرد. دریافت ها به همه نقاط ایران که امکان ارسال پستی دارند امکان پذیر خواهد بود.
    بازار موبایل دست مبیت افتاد

کلام آخر

در این مطلب ما سعی کرده ایم فروشگاهی را به شما معرفی کنیم که در کنار خریدی امن، گوشی موبایل خود را با پایین ترین قیمت ممکن دربازار تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را رایگان درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه مبیت در این روزهای عدم ثبات قیمت های موبایل در کنار مشتریان خود ایستاده تا خاطره خوشی از خرید گوشی موبایل برای آن ها رقم بزند.

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها: نبض بازار ، قیمت گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار