پرواز‌های خارجی فرودگاه پیام از سر گرفته شد

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: پرواز‌های خارجی فرودگاه پیام روز دوشنبه سی ام تیرماه از سرگرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام  پرواز‌های خارجی (کارگو) فرودگاه پیام که از اسفند سال گذشته با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت موقت به حالت تعلیق درآمده بودند، روز دوشنبه سی ام تیرماه از سرگرفته شد.

او افزود: همزمان با باز شدن مرز هوایی امارات، پرواز ۷۴۷ ایران ایر از مبدا این کشور روز دوشنبه با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی در فرودگاه بین المللی پیام به زمین نشست.

ثناگو مطلق با اشاره به تداوم پرواز‌های خارجی فرودگاه بین المللی پیام گفت: این پرواز شامل لوازم الکترونیکی به وزن ۴۰ تن است و از سرگیری پرواز‌های تجاری باربری در فرودگاه پیام نوید بخش روز‌های رونق اقتصادی و گرم شدن فعالیت‌های تجاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام است.

او افزود: باند و سطوح پروازی فرودگاه بین المللی پیام این ظرفیت را دارد که پرواز‌های باری یا همان کارگو با تعداد بیشتری بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.