روسیه: فشار‌های بین‌المللی بر آمریکا برای دست برداشتن از سیاست تغییر رژیم باید ادامه یابد

دیپلمات ارشد روسیه در سازمان ملل خواهان افزایش فشارهای جهانی بر آمریکا برای دست برداشتن از سیاست‌های مداخله جویانه خود شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دیمیتری پولیانسکی، معاون نماینده روسیه در سازمان ملل خواستار افزایش فشار‌های بین‌المللی بر آمریکا به منظور کنار گذاشتن سیاست مداخله و تغییر رژیم در دیگر کشور‌ها شد.

دیپلمات ارشد روسیه در سازمان ملل با بازنشر اظهارات مداخله جویانه اخیر وزیر خارجه آمریکا علیه دولت ونزوئلا در پیامی توییتری نوشت: فشار‌های بین‌المللی بر آمریکا باید ادامه یابد تا (این کشور) سیاست مداخله و تغییر رژیم خود را کنار بگذارد و تحریم‌های خود علیه کشور‌های ثالث که متعهد به قوانین بین‌المللی هستند را لغو کند.

پولیانسکی با آوردن شعار «دست از سر ونزوئلا بردارید» در توییت خود افزود دموکراسی نباید برای آمریکا به معنای ستم و آزار و اذیت کشور‌هایی باشد که موافق آن‌ها نیست.

مایک پمپئو در اظهاراتی که در وب سایت وزارت خارجه آمریکا منتشر شد، اعلام کرد فشار‌های بین‌المللی بر مادورو باید ادامه یابد تا مردم ونزوئلا بتوانند دموکراسی خود را پس بگیرند.

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد سازمان ملل به شواهد زجرآوری از نقض جدی حقوق بشر توسط رژیم غیرقانونی مادورو دست یافته است که در آن به نزدیک به هزار و ۳۰۰ مورد اعدام غیر قانونی به دلایل سیاسی تنها در سال ۲۰۲۰ اشاره شده است. پمپئو در ادامه افزود فشار‌های بین‌المللی بر مادورو تا زمان دستیابی مردم ونزوئلا به دموکراسی باید ادامه یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار