آغاز مرحله دوم پویش ایران همدل در فارس

مدیر کل امداد فارس از آغاز مرحله دوم پویش مردمی ایران همدل درعید غدیر خم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس، پویش ایران همدل را بزرگترین پویش مردمی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و گفت: در مرحله اول این پویش شاهد همکاری بسیار خوب دستگاه‌های حمایتی و مشارکت حداکثری خیران بودیم.

او با اشاره به زمان آغاز مرحله دوم پویش مردمی ایران همدل، افزود: مرحله دوم این پویش برزگ با توجه و عنایت به فرامین مقام معظم رهبری از عید غدیر خم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

بذرافشان اضافه کرد: سهم استان فارس در این حرکت عظیم مردمی، ۱۶۰ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۲۰۰ هزار تومان است که امیدوارم همچون مرحله اول خیران در کنار امداد ما را در رسیدن به هدف یاری کنند.

او در ادامه به راه‌های مشارکت مردم در این پویش اشاره کرد و گفت: مردم نیک اندیش استان می‌توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا و در این پویش مردمی سهیم باشند.

بذرافشان تصریح کرد: کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #۰۷۱*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص یافته است.

بذرافشان در پایان افزود: همچنین خیران و مردم نیکوکار استان می‌توانند با نصب اپلیکیشن‌های سکه، سنا و تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ و سایت امداد امام خمینی (ره) به نشانی emdad.ir نیز اقدام به ارائه کمک‌های خود به نیازمندان کنند.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار