تشکیل هفت کارگروه تخصصی برای بازگشایی مدارس

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از تشکیل هفت کارگروه تخصصی برای بازگشایی مدارس در این شهرستان خبر داد.

تشکیل هفت کارگروه تخصصی برای بازگشایی مدارسعسگری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان اظهار کرد: برای طرح مهر، آماده سازی مدارس و ایجاد بستر برای سال جدید تحصیلی هفت کارگروه تشکیل شده است که هرکدام بنا به وظایف محوله شده مشغول انجام وظایف هستند.

او  در ادامه بیان کرد: کارگروه بهداشت و ایمنی جدیدترین کارگروه اضافه شده به این مجموعه است که پس از شیوع کرونا اقدامات پیشگیری و بهداشتی در مدارس را انجام می‌دهد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با تاکید بر اینکه برای انتصاب مدیران آزمون‌های لازم گرفته شده است گفت: مدیران در اجرای سند تحول بنیادین به عنوان یک سند بالادستی ،که طبق منویات رهبر معظم انقلاب و در هشت بند تدوین شده است برای  فراهم کردن حداقل حیات طیبه و تربیت دانش آموزان مومن و مسئولیت پذیر نقش مهمی دارند.

او با بیان اینکه در بحث سازماندهی نیرو دارای کسری نیروی محدودی هستیم، گفت:  دو راهکار برای جبران این مشکل پیش بینی کرده ایم که استمرارحضور نیرو‌هایی که سی سال خدمت کرده اند و همچنین استفاده از بازنشسته‌ها بصورت اضافه کار دو برنامه ای  است که  تا زمان تامین نیرو انجام خواهیم داد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد بیان کرد: به علت کمبود برخی تجهیزات موضوع بُرون سپاری رشته‌های هنرستان و کاردانش را با همکاری اداره محترم فنی و حرفه‌ای انجام می‌دهیم.

عسگری افزود: مدیریت این رشته‌ها و جزییات آن همچنان در حیطه اداره آموزش و پرورش خواهد بود.

او بیان کرد: بر مبنای این همکاری دانش آموزان در روز‌هایی خاص از تجهیزات اداره فنی، حرفه‌ای استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.