رئیس شورای شهر تهران:

بعید می‌دانم بتوان مترو را تعطیل کرد

هاشمی درباره پیشنهاد تعطیلی مترو با توجه به شیوع ویروس کرونا در پایتخت توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در تشریح مصوبات دویست و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه شنبه ۳۱ تیرماه برگزار شد گفت: امروز آخرین جلسه شورای شهر تهران بود و اعضا به مدت دو هفته به تعطیلات تابستانی می روند و این فرصت مغتنمی برای ضدعفونی شورای شهر تهران است و این تعطیلی بدین معنا نیست که اعضا در محل کار خودحضور ندارند و ما تنها جلسه صحن نخواهیم داشت.

رئیس شورای شهر تهران افزود: بعد از نطق عضو شورای شهر تهران وارد بررسی نامه اعتراضی فرمانداری تهران شدیم و اعضا رای به اصلاحات دادند و پس از آن وارد بررسی نظام‌نامه فعالیت اجتماعی شدیم و یک فوریت آن به تصویب رسید.

هاشمی درباره آخرین خبرها از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه داد: بحث اوراق مشارکت و خرید واگن مطرح شده است اما باید گفت مشکل اصلی در سیستم کاغذ بازی اداری است و همین امر موانعی را ایجاد کرده است.

او بیان کرد: یکی از مواردی که مطرح شد معرفی بانک عامل برای انتشار اوراق و تضامین است و شهرداری تهران برای حل مشکل های موجود فعال است.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به پیشنهاد تعطیلی‌ مترو با توجه به شیوع کرونا افزود: برای تعطیلی مترو با توجه به شیوع کرونا من اظهار نظر نمی کنم و بعید است بتوانند مترو را تعطیل کنند.

بیشتر بخوانید

ستاد ملی مقابله با کرونا مخالف تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت است

احتمال تعطیلی مترو تهران در صورت رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۲۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
بعید می‌دانم بتوان مترو را تعطیل کرد
هاشمی درباره پیشنهاد تعطیلی مترو با توجه به شیوع ویروس کرونا در پایتخت توضیحاتی داد.!!! .
در شرایط اضطراری و نجات جان انسانها هیچ کاری بعید نیست .
ببخشید مگر چند سال قبلتر مترو وجود داشت در ایران مگر اتوبوس وجود داشت مگر تاکسی سرویس وجود داشت ؟!!! همه جا آلوده شده به ویروس کرونا حتی اگر روی صندلی اتوبوس و تاکسی و مترویی که فرد آلوده بیمار کرونایی نشسته بوده بعد فردی سر جاش بنشیند ویروس کرونا رو از طریق لباسش و تعریق بدنش گرفته و انتقال میده به تمامی اعضای خانواده اش و دوستانش و آشناهایش با این وضعیت کرونایی هر کسی باید با وسیله شخصی خودش رفت و آمد کنه با رعایت تمامی نکات ایمنی بهداشتی هیچ جایی امنیت ندارند ملت از دست ویروس منحوس کشنده کرونا باید با جدیت شهر ها و روستاها را مدیریت کنید و مداوم گندزدایی ضدعفونی کنید همه اماکن عمومی و ساختمانهای اداری و مسکونی را تا آمار کشتگان و بیمارشدگان کاهش یابد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۳۱ تير ۱۳۹۹
مردم كه از امكانات خبر ندارند.و نمى دانند چه بايد كرد. درهر حال محسن هاشمى بيشترين صلاحيت را براى اظهار نظر و رهنمود دارد. از او بپذيريد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۳۱ تير ۱۳۹۹
اصلا هم بعيد نيست اگه طرح ترافيك لعنتي اتون رو ورنميداري حداقل مترو رو تعطيل كنين تا مردم با اتوبوس برن چون اتوبوس برا كرونا بمراتب بهتر از مترو مخصوصا اگه همه پنجره هاش تا آخر باز باشه
آخرین اخبار