کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه برکت روستای طوق شهرستان میانه

فرماندار ویژه میانه در آیین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه خیرساز طوق گفت: مشارکت مردم و خیرین مکمل تلاش دولت و جوابگوی نیازمندی‌ها در حوزه مدرسه سازی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا مشایخی فرماندار ویژه میانه در آیین کلنگ زنی این مدرسه با قدردانی از زحمات خیرین و مردم در تمامی حوزه‌ها از جمله در حوزه مدرسه سازی گفت: این مشارکت باعث شده تا جوابگوی نیاز‌ها بوده و خلاء‌های موجود را پر کنیم.

او با اشاره به اینکه در کشور‌های پیشرفته مثل ژاپن به مدارس و فضا‌های آموزشی بیشتر بها داده می‌شود، چون می‌دانند که جمعیت پایه و نیرو‌های کارآمد در مدارس پرورش می‌یابند، افزود: خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران با توجه به اهمیت آموزش و پرورش در جهت تحقق عدالت آموزشی شاهد تاسیس و تجهیز فضا‌های آموزشی به موازات هم هستیم.

فرماندار ویژه میانه  همچنین انجام امور پایه و بستری در کمترین زمان با کیفیت مطلوب را نوعی سرمایه گذاری خواند و احداث این مدرسه را نمونه‌ای مهم از این امور برشمرد.

مشایخی بر لزوم توسعه و روزآمد کردن امکانات در حوزه آموزش و پرورش برای خارج کردن آموزش از فضای عینی به مجازی از جمله در محیط‌های روستایی برای بهره وری بیشتر در شرایط خاصی مانند شیوع کرونا تاکید کرد و گفت: نصب دکل‌های برنامه ریزی شده در شهرستان سبب استفاده مطلوب شهرستان خواهد شد.

مدرسه خیرساز ۶ کلاسه روستای طوق از توابع بخش مرکزی میانه با مشارکت ۳۵ میلیارد ریالی از سوی بنیاد برکت و مابقی از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان احداث می‌شود.

بها دادن به فضاسازی آموزشی از شاخصه‌های آموزش و پرورش

فرماندار ویژه میانه همچنین در آیین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه در روستای چرکینلو گفت: بها دادن به فضاسازی آموزشی از شاخصه‌های آموزش و پرورش است.

مشایخی  با قدردانی از مشارکت روستاییان و در راس آن‌ها خیرین بویژه مشارکت اهالی و خیرین روستای چرکینلو در امور مختلف، مردم این روستا را فعال و پویا و این روستا را قطب کشاورزی، دامداری و امور خیر خواند و افزود: بها دادن به فضاسازی آموزشی یکی از امور شاخص آموزش و پرورش بویژه در منطقه میانه است.

او وجود خیرین و فرهنگیان توانمند و دلسوز در نظام جمهوری اسلامی ایران و حمایت‌ها و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه نظام، سرمایه گذاری برای فضا‌ها ووتجهیزات آموزشی را سرمایه گذاری برای آینده مملکت به جهت پرورش آینده سازان در این مدارس عنوان کرد.

مدرسه ۶ کلاسه در روستای چرکینلو از توابع بخش مرکزی میانه با مشارکت اهالی و اداره کل نوسازی مدارس استان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در یکهزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت احداث می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار