جابری: تکلیف حضور استقلال در لیگ برتر فوتسال هفته آینده مشخص می‌شود

سرپرست سازمان لیگ فوتسال درباره حضور استقلال در فصل آینده لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

آرش جابری سرپرست موقت سازمان لیگ برتر فوتسال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های این سازمان برای فصل بعد لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا درباره فینال فصل گذشته باید بگویم که نباید همه مشکلات این مسابقه را به گردن باشگاه‌ها و بازیکنان بیاندازیم. لیگ فصل گذشته به هر شکلی بود به اتمام رسید. ما بازی‌ها را ۱۳ تیر ۹۸ آغاز کردیم و ۶ تیر ماه ۹۹ به پایان رساندیم و در این بین چندین مرتبه بازی‌ها با وقفه مواجه شد. حواشی همیشه در فوتسال وجود دارد. ما سعی می کنیم تا رقابت‌های فصل بعد با کمترین حاشیه برگزار شود. مطمئن باشید که مسابقات فصل بعد لیگ برتر به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره باشگاه‌هایی که به دلیل مشکلات انضباطی نمی‌توانند قرارداد ببندند بیان داشت: آرایی که ارکان قضایی فدراسیون فوتبال صادر می‌کنند برای همه لازم الاجرا است.

جابری افزود: ارکان قضایی فدراسیون فوتبال بر اساس مستنداتی که در اختیار دارند رای می دهند. برای مثال تیم ایکس به خاطر بدهی‌های که دارد نمی‌تواند بازیکن جذب کند و قطعا بازیکنانی که می‌خواهند با این باشگاه قرارداد امضاء کنند حتما باید از سازمان لیگ در این باره استعلام بگیرند.

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره آخرین وضعیت حضور باشگاه استقلال در لیگ برتر فوتسال گفت: نمایندگان باشگاه استقلال اعلام کردند که  قصد دارند در لیگ برتر فوتسال حضور داشته باشند. در ۲ جلسه اخیری که هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال برگزار کرد نمایندگان باشگاه استقلال هم حضور داشتند و صحبت‌های نهایی را با آن‌ها انجام دادیم. آن‌ها علاقه دارند که در لیگ برتر فوتسال تیم‌داری کنند. در نهایت قرار شد در جلسه آخر هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال که روز یکشنبه ۵ مرداد ماه برگزار می‌شود درباره این موضوع تصمیم گیری شود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار