بورس نگار چهل و چهارم/

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش یکم مرداد در بازار سهام

امروز شاخص کل بورس تهران، شاهد اُفت ۲۶ هزار واحدی، در زمان آغاز معاملات بود.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز چهارشنبه (یکم مرداد) شاخص کل بورس مانند روز گذشته کار خود را با اُفت آغاز کرد.

در ساعت ۱۰:۱۰ جمع صف‌های خرید به حدود چهار هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش دو هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.


بیشتر بخوانید


بیشترین سفارش در صفوف خرید پترول، وآیند و وبانک به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان ۹۸۵ میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد که به ۲.۷ درصد از کل تعداد سهام آن می‌رسد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش فولاد، خزامیا و وخارزم در نوبت انتظار است.

گروه‌های بانک‌ها و مؤسسات اعتباری و محصولات شیمیایی بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند ۶۸۰ میلیارد تومان و ۶۵۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر گروه فلزات اساسی با فشار فروش ۴۷۰ میلیارد تومانی همراه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۲:۳۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام لطفا به خرید و فروش های خارج از نوبت و عدم نمایش دهی نوبت ها رسیدگی کنید
من صبح سفارش سهام دادم نفر 300 بودم تا ظهر سهام من را نخریده است ولی می بینم که ساعت کار بورس تمام شده و عده ی افرادی که وارد نوبت می شوند اضافه می شود
نوبت هم حق الناس است
آخرین اخبار