سوالاتی که قبل از خرید ویلا در شمال باید از خود بپرسید

بطور کلی می توان گفت که علاوه بر در نظر گرفتن خرید ویلا در شمال با هدف اقامت موقت و یا حتی دائم باید نیم نگاهی به مقوله سرمایه گذاری داشته باشید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آلودگی هوا، استرس، شلوغی، ازدحام و فشارهای زندگی عموما در شهرهای بزرگ باعث گردیده تا عده زیادی به فکر خرید یک ویلا در شمال باشند تا بتوانند زمان هایی را به دور از این هیجانات در آرامش و آسایش و در هوای پاک سپری کنند اما سوالی که بعد از تصمیم به این امر ذهن هر کسی را به خود مشغول می کند این است که چه ویلایی بخرم و چه مکانی را برای خرید ویلا انتخاب کنم؟

شاید پاسخ دادن به این سوال در نگاه اول راحت بنظر برسد اما زمانی که قصد خریدتان قطعی شده است موضوع جور دیگری میشود و شما با شرایط و پیشنهادات متفاوت و بسیاری از منابع گوناگون روبرو می شوید، وب سایت های بی شمار فروش ویلا، سایت های تبلیغاتی پیشنهاد دهنده، شبکه های اجتماعی و تبلیغات گوناگون ناگهان بر سر شما خراب می شوند و موضوع خرید ویلا شمال را لحظه به لحظه برای شما پیچیده تر می کنند، البته حق با شماست که اینچنین سردرگم شوید با توجه به بودجه و سرمایه ای که برای این موضوع اختصاص داده اید به خود این حق را می دهید که تحقیقات زیادی انجام داده و زمان زیادی را صرف این مقوله کنید تا بهترین ویلایی را که میتوانید برای خود تهیه کنید، مطمئن هستیم که نیاز دارید تا از دیگران کمک بگیرید و از این پیچیدگی خلاص شوید حجم زیادی ازابهامات شما برطرف میشود زمانیکه پاسخ این سوالات را بدانید و در فرآیند خرید ویلا از آنها بهره بگیرید یک خرید و سرمایه گذاری مطمئن انجام داده اید .

آیا خرید ویلا شمال یک سرمایه گذاری است؟

پاسخ به این پرسش مستلزم جمع آوری اطلاعات دقیقی می باشد که شامل منطقه ای که ویلا در آن قرار گرفته، دسترسی به امکانات و مسیرهای اصلی، مستندات معتبر (سند رسمی،پروانه ساخت،پایان کار از مراجع مشخص)، معماری، نقشه، نوع ساخت و متریال های استفاده شده، امتیازات منطقه ای، شهرکی یا غیر شهرکی بودن ویلا و فاکتورهای مهم دیگر.

 

بطور کلی میتوان گفت که علاوه بر در نظر گرفتن خرید ویلا در شمال با هدف اقامت موقت و یا حتی دائم باید نیم نگاهی به مقوله سرمایه گذاری داشته باشید از این بابت که ممکن است پس از مدتی نظر شما بر تبدیل ویلای موجود به ویلایی بهتر یا بزرگتر و حتی تغییر منطقه مکانی آن باشد در اینصورت قطعا تصمیم دارید که در مدت کوتاهی ویلای قبلی را به فروش رسانده و اقدام به خرید ویلای جدید نمایید این تصمیم ممکن است شما را با چالش هایی مواجه کند و اینکه آیا میتوانم ویلای خود را در سریعترین زمان ممکن بفروش برسانم؟ آیا میتوانم با توجه به رشد قیمت ها ویلای خود را به قیمت روز بفروش برسانم و ویلای دیگری خریداری کنم؟ آیا اصولا امکان معاوضه ویلای من با ویلایی بهتر وجود دارد؟ اگر پاسخ مناسب و مثبت و همچنین قانع کننده ای به این سوالات بدهید باید گفت که قطعا خرید ویلا یک سرمایه گذاری مناسب برای شما خواهد بود، پرسش ها و پاسخ هایی که در ادامه مطرح میشود را بدقت مطالعه کنید تا هر آنچه برای جمع آوری اطلاعات پیش از خرید نیاز دارید را کسب کنید.

 چه مکانی را برای خرید ویلا انتخاب کنم ؟

اولین و مهمترین سوالی که مطرح می شود این است که براستی کجا را باید برای خرید ویلا شمال انتخاب کنیم؟ پاسخ به این سوال مستلزم  طرح پرسش های بیشتر و به همین ترتیب رسیدن به پاسخ های دقیق تر است، قبل از هرچیز باید بدانید که روحیات شما به مناطق کوهستانی نزدیک تر است یا مناطق ساحلی؟ پاسخ به این سوال بطور کلی میتواند بسیاری از مناطق جغرافیایی را از لیست شما حذف و تمرکز شما را بیشتر روی مناطق باقیمانده متمرکز کند، اما نکته مهمی که در تعیین ساحلی یا کوهستانی بودن منطقه ویلایی باید در نظر بگیرید این است که متاسفانه اکثر مناطق کوهستانی شمال کشور علی رغم زیبایی بی حد و اندازه ای که دارند یا امکانات مناسبی به لحاظ گردشگری و اقامتی ندارند و یا بدلیل فاصله با مراکز شهرها دسترسی فصلی و موقتی دارند و مسیرهای منتهی به مناطق کوهستانی عموما در شش ماهه دوم سال بدلیل بارندگی باران و یا برف عموما به سختی قابل تردد می باشند و به همین دلیل دسترسی شما را به ویلای خودتان در تمام فصول به نوعی محدود می سازد و شما در هر زمانی نمیتوانید از آن استفاده کنید در مقابل مناطق ساحلی بدلیل چهار فصل بودن و دسترسی مناسب با توجه به فاصله نزدیک مناطق ساحلی به جاده های اصلی میتوانند گزینه مناسبتری نسبت به مناطق کوهستانی برای خرید ویلا باشند.

سوالاتی که قبل از خرید ویلا در شمال باید از خود بپرسید

از طرفی حجم زیادی از امکانات توریستی شمال ایران بدلیل حضور گردشگران در مناطق ساحلی متمرکز شده اند که همین امر میتواند دسترسی شما را به مراکز خرید، امکانات اولیه مانند بانک ها، دفاتر فنی،سوپر مارکت ها و رستوران ها، امکانات تفریحی، بیمارستان ها و درمانگاه ها که بسیار هم در زمان و وقت شما بدلیل دسترسی سریع صرفه جویی میکنند فراهم سازند نکته ای که قبل از خرید ویلا در شمال باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشید، حالا این شما هستید که انتخاب میکنید آیا زیبایی ها و آب و هوای مناطق کوهستانی را به همراه ریسک های آن و عدم دسترسی همیشگی به این مناطق را برای خرید ویلا ترجیح میدهید و یا امکانات توریستی، دسترسی مناسب و چهار فصل بودن مناطق ساحلی را؟ در صورتیکه به این پرسش پاسخ دهید جستجوی شما محدودتر شده و با دقت بیشتری می توانید به انتخاب ویلای مورد نظر خود بپردازید.

 

در طرح طاها آرش با خرید ویلا زیباکنار می‌توانید طبیعت زیبای گیلان را در تصویری از ساحل و دریا به همراه پارک بین‌المللی بوجاق و رودخانه سفیدرود و لوکیشن‌های زیبای گردشگری دیگر را در کنار هم خواهید داشت. علاوه بر این رشد سرمایه گذاری را به واسطه توسعه صنعت گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های پراهمیت در شمالی‌ترین و استراتژیک ‌ترین منطقه آزاد شمال کشور یعنی منطقه آزاد انزلی خواهید داشت. به طور خلاصه باید گفت که علاوه به لذت بردن از استان گیلان پول و سرمایه خود را که می‌تواند حاصل سال‌ها پس‌انداز شما باشد به سمتی هدایت می‌کنید که علاوه بر کمک به رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار وهمچنین توسعه صنعت گردشگری می‌تواند منجر به کسب درآمد و ارزش ‌افزوده روی سرمایه شما شود.

سوالاتی که قبل از خرید ویلا در شمال باید از خود بپرسید

گیلان این زیباترین مقصد گردشگری را با نگاهی دیگر دنبال کنید و از فرصت‌های بی‌شمار سرمایه‌گذاری آن بهره ‌مند شوید.

 

شرکت انبوه‌سازان آرش در 15 سال سابقه تخصصی با پشتوانه تیم متخصص مهندسی به عنوان یک مشاور در حوزۀ سرمایه گذاری املاک در خدمت شما خواهد بود تا هر گونه اندیشه سرمایه گذاری متقاضیان را به مسیری برای این منظورهدایت کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نبض بازار ، خرید ویلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار