پیام‌های دریافتی در یکم مردادماه؛

از تسهیلات کرونا به رانندگان تا درخواست پیگیری مشکل اینترنت در روستای رمش

پیام‌های رسیده در تاریخ یکم مردادماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ یکم مردادماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 



پیگیری مشکل اینترنت روستای رمش
سلام من از استان سیستان بلوچستان شهرستان فنوج بخش کتیج روستایی رمش ۴۱ سال از انقلاب می‌گذرد هنوز اینترنت نداریم روستای رمش به اینترنت پرسرعت نیاز دارد و هنوز اینترنت سراسری وصل نشد است برای کار‌های روزمره به نت ۴G نیاز داریم خیلی ضروری هست از مجری شهروند خبرنگار می‌خوام این مشکل پیگیری کنید و به گوش مسئولین وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات برسانید حتماً منتظرم... روستای ما در منطقه محروم قرار دارد.. امیری هستم.


 

موافقت با گرانی خودرو توسط شورای رفاقت
با موافقت شورای رقابت در مورد گرانی خودر باعث می‌شود گرانی در تمامی اقلام اساسی لزوم خانگی و کل بازار دوباره شروع شود پس حقوق‌ها هم باید هر سه ماه زیاد شود اگر تورم باشد در کل کشور است نه فقط برای خودروسازان در ضمن شورای رقابت تبدیل به شورای رفاقت با خودروسازان شده و صد درصد شورا هم سودی از خودروسازان دریافت می‌کند.


 

آشفته بازار آهن
خواهش می‌کنم سری به بازار آهن و میلگرد هم بزنید چرا وضعیت آهن آشفته هست دلار می‌ره بالا آهن کیلویی هزار می‌برن بالا میاد دلار پایین، ولی باز گران می‌کنند حتماً گزارشی در این مورد تهیه کنید آهن نقش زیادی تو قیمت مسکن داده بلکه شما سبب بشید قوه قضاییه به مسئله آهن ورود کند.


 

تسهیلات کرونا به رانندگان
سلام. راننده اتوبوس بیرون شهری هستم. همه مدارکام درسته و مشکلی ندارم. کارگاه‌هایی که تعداد شاغلین اسفندماه آن‌ها صفر می‌باشد، شده جواب من. اصلاً چی هست این؟ یک کلام بگن نمیدیم الان به خاطر اینکه پول ندارم باید از برج ۱ تا ۵ را دو برابر جریمه بیمه بدم. برجی ۳۸۰ تومان که جریمه می‌خوره میشه ۷۶۰ تومان. یعنی ۵ برج ۷۶۰ تومان. اگر وام نمیدن حداقل بهمان مهلت بدن که واریز کنیم.



بیمه بیکاری
سلام خسته نباشید. yjc ازت خواهش می‌کنم راجع به بیمه بیکاری پیگیری کنید. به خدا ما‌هایی که شغلمان از اسفند از دست دادیم بدجور گرفتاریم صدامانم نه اینکه بهشون نرسه بلکه نمی‌خوان بشنوند. از اسفند بیکار شدیم بعد از سه چهار ماه یه بار ۵۰۰ تومان و یه بارم یه تومان مثل گدا‌ها بهمان دادن. هنوز اردیبهشتم ندادن. بابا به قرآن ماهم آدمیم تو این گرانی‌ها آیا فقط همین حقمان بود؟ این همه سال پول بیمه دادیم واسه همچین روزایی حالا که احتیاج داریم چی شد؟ تو رو خدا صدامونو به مسئولین برسانید. من همین‌جور چشم به راهم تا حقوق اردیبهشت بهم بدن پس چرا نمیدن. چطور واسه بریز به پاشای خودشان پول هست، ولی واسه ما نیست. فلسطین اینجاست غزه اینجاست، به خدا ما مردم مظلومی هستیم.


 

سن دانشگاه فرهنگیان
سلام خسته نباشید اگر میشه لطف کنید در مورد سن ورود به دانشگاه فرهنگیان صحبت کنید خواهش می‌کنم سن را به ۲۴ سال افزایش بدن، چون واقعاً ما آرزو داریم معلم بشیم، وامسال آخرین سال کنکور نظام قدیم هست تو رو خدا کمکمان کنید.


 

عدم حمایت جهاد کشاورزی شهرستان از کالای تولیدی شهرستان بشرویه در خراسان جنوبی
با سلام علی‌رغم اینکه عده‌ای از ساکنان این شهرستان دستگاه برداشت پنبه‌ای را ثبت اختراع کرده‌اند که از زمان ثبت اختراع آن در حال کار و جذب رضایت کشاورزان بوده است، اما از طرف جهاد کشاورزی شهرستان مشمول حمایت مالی نگردیده است و حتی باوجود عدم تمایل مردم به استفاده از نمونه‌های آرژانتینی مشابه این دستگاه بازهم جهاد کشاورزی از سر لج به دلیل اعتراضات مخترعان هیچ حمایتی را به اجرا نمی‌گذارد.


 

تخلف تاکسیرانی و تاکسی‌های شهر پرند
تمام تاکسی‌هایی که زیر نظر شهرداری پرند هستند در یک اقدام جمعی همگی برچسب‌های شهرداری را روی شیشه نصب نکردند با مراجعه به شهرداری هیچ‌گونه همکاری صورت نگرفت واقعاً جای تأسف داره که مردم پرند از حداقل حقوق مسافران هم برخوردار نیستند معلوم نیست چه مقدار نرخ کرایه افزایش پیدا کرده راننده‌ها هر مقداری که دوست داشتند به نرخ کرایه اضافه کرده‌اند، اما تاکسی‌هایی که در پایانه‌ای پرند فعالیت می‌کنند برچسب‌های تاکسیرانی رو زدند و فقط تاکسی‌های میدان استقلال نزدند امیدوارم نرخ‌ها مشخص بشوند و جلوی این بی‌قانونی گرفته بشه.


 

در وضعیت وخیم کرونایی دانشگاه صداوسیما همه امتحانات را بالاجبار حضوری کرده و درس‌های عملی را به مدت ۴ هفته از تاریخ ۲ مرداد حضوری اعلام کرده.
متأسفانه با اینکه دانشجویان پیگیری‌های زیادی در مورد امتحانات و کلاس‌های عملی حضوری دانشگاه صداوسیما داشته‌اند مسئولین دانشگاه حاضر نیستند کوتاه بیایند و امتحانات و کلاس‌های عملی را آنلاین برگزار کنند. این اجبار به حضور یعنی باید دانشجویان شهرستانی به تهران بیایند و به مدت چندین هفته در خوابگاه تجمیع شوند و به دانشگاه آمد و شد کنند و دوباره به خانه‌هایشان برگردند. اگر یک نفر از این بچه‌ها مبتلا به کرونا شود هم هیچ‌کسی در این جهان پاسخگو نخواهد بود. متأسفانه پیگیری بچه‌های بسیج دانشگاه هم بااینکه به نامه‌ای از طرف آقای حسین ذوالفقاری (معاون امنیتی و نظامی و رئیس کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا) ختم شد، اما تا به حال اثری روی رأی مسئولین دانشگاه نداشته است. نامه و برنامه امتحانی به همراه پیام روابط عمومی دانشگاه در خصوص برگزاری امتحانات و کلاس‌های عملی به صورت عکس ضمیمه می‌شود. متأسفانه برخورد دانشگاه با بچه‌های بسیج که پیگیر مسئله بوده‌اند هم امنیتی بوده و از دانشجویان نویسنده نامه به ستاد ملی کرونا بازخواست کرده‌اند و کمی همه دانشجویان را ترسانده‌اند. به همین خاطر ممنون میشم اگر اسمی از من برده نشود. ممنون میشم این مسئله رو پیگیری کنید و بعد از اینکه صحت مسئله برای شما مشخص شد انتشار دهید تا شاید روی مسئولین دانشگاه فشاری بیاید از خیر کرونا گرفتن ما بگذرند.


 

مشکلات مردم از دست شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه
ما ساکنان شهرک ظفر کرمانشاه ازلحاظ آب آشامیدنی مشکل داریم بعدازظهر ساعت ۵ تا ۷ صبح آب این شهرک قطع میشه از شما خواهش می‌کنیم استدعا داریم اگه امکان داره گزارشی از این شهرک فلک‌زده پخش کنید، چون ما با هرجا که شما فکرش می‌کنید (آب و فاضلاب استانداری دفتر امام جمعه) تماس گرفتیم حتی نامه نوشتیم، ولی متأسفانه هیچ‌کس تا حالا جواب مردم این شهرک نبوده و کاری برای این شهرک انجام نداده، چون مشکلات مردم خیلی زیاده کسی نیست هرروز با این اوضاع دنبال این اداره‌ها. بازهم عاجزانه خواهش می‌کنیم یه گزارش پخش کنید شاید مدیریت محترم از خواب زمستانی بیداربشه و کاری برای این شهرک که بیش از ۳۰ سال از عمرش می‌گذرد انجام بده هرچند شما هم شاید این کار انجام ندهید.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار