پیام‌های دریافتی در بیست و هفتم تیر؛

از اختلال در سامانه پرداخت قرعه‌کشی ایران‌خودرو تا مشکلات رانندگان تاکسی vip تهران

پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم تیر در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم تیر ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 



نام تجاری کالا‌های ایرانی با اسامی خارجی
با سلام. چند سالی است نام تجاری کالا‌های ایرانی با اسامی خارجی ثبت می‌شود و تبلیغ می‌گردد و هیچ مسئول، ارگان و سازمانی هم در این زمینه عکس‌العملی نشان نمی‌دهند. مثلاً محصولاتی مثل مکنزی، هوم پلاس، هوم کر، مای بیبی و ...


 

اختلال در سامانه پرداخت قرعه‌کشی ایران‌خودرو
آقا خواهشا پیگیری کنید فقط دو روز مانده برای پرداخت پول و هیچ‌کسی هم پاسخ‌گو نیست نه بانک و نه شرکت ایران‌خودرو پول‌های بالای ۵۰ میلیون قابل پرداخت نیست و حتی سامانه پرداخت هر سری یه پیغام خطا می‌ده که مستند براتون فرستادم خواهشا پیگیری کنید...



شکایت از مسئولین شرکت. فارس.. پترول
ابن دو نماد دو ماه هست که بستن و حق سهامداران را رتبه کردن لطفاً پیگیر این مهم باشید. متشکرم



تهیه گزارشی در مورد گرانی تایر سواری
با سلام. تایر‌های سواری تولید شرکت‌های داخلی با دو برابر قیمت توسط نمایندگان شرکت‌ها از جمله بارز. یزد تایر. ایران تایر و کویر تایر به خرده‌فروشان فروخته می‌شود و هیچ فاکتوری توسط نمایندگان شرکت‌ها صادر نمی‌شود تا مورد تعقیب قرار نگیرند و این عاملی برای گرانی تایر تولید داخل است. لطفاً از مسئولان وزارت صمت گزارشی تهیه شود که چرا وقتی تایری به نمایندگان شرکت‌ها داده می‌شود هیچ نظارتی نمی‌شود تا مشخص شود نمایندگان تایر‌ها را با چه قیمتی به چه کسی فروخته‌اند اخیراً سازمان صمت استان اردبیل طرحی را اجرا کرده‌اند که نمایندگان شرکت‌ها باید به صورت سیستمی تایر‌ها را هم به خرده‌فروشان و هم به مصرف‌کنندگان نهایی بفروشند تا هم قیمت مشخص باشد و هم مشخصات مصرف‌کننده تا قابل پیگیری باشد همه استان‌ها می‌توانند این طرح را اجرا کنند و این مشکل کشور حل شود.


 

حذف بسته‌های اینترنت
بسته‌های اینترنت همراه اول حذف شدن صرفاً دو بسته کم‌حجم مانده است.


 

نبودن دارو
دارو افدرین می‌خواهیم برای بچه ده ماه مراجعه کردم هلال‌احمر تهران نداشتن رفتم سازمان غذا دارو گفتن وارد میشه طول می‌کشه ما رفتیم سرکار هر وقت زنگ می‌زنیم می‌گویند که وارد میشه خواهشمندم پیگیری کنید ما بیش از ۳۰ خانواده هستیم که نیاز به این دارو داریم.


 

نوع اینترنت همراه
نوع اینترنت ماهانه همراه ایرانسل کم شده و هزینه آن افزایش داشته لطفاً رسیدگی کنید.


 

مشکلات رانندگان تاکسی vip تهران
ما گروهی از رانندگان در سال ۹۵ اقدام به خرید تاکسی از شرکت اتیه تاکسی تابان به‌صورت اجاره به شرط تملیک نمودیم و طی قراردادی که با این شرکت امضا منعقد شده است مقرر گردیده پس از پرداخت تمامی اقساط و تسویه‌حساب کامل، شرکت مکلف شده حداکثر ظرف مدت دو ماه نسبت به انتقال و تنظیم سند مالکیت بنام مستأجر اقدام نماید، حال که همکاران راننده پس از پرداخت کلیه دین خود، جهت تنظیم سند به شرکت مراجعه می‌کنند، علی‌رغم دستورالعمل‌های صادره شرکت از تکلیف خود امتناع می‌ورزد و اعلام داشته که علاوه بر پرداخت هزینه محضر بایستی مبلغ ۳٪ پرداخت نماید، از طرفی برابر آئین‌نامه موجود پرداخت ۳%از قیمت کل ماشین بایستی فروشنده پرداخت نماید، و شایان‌ذکر می‌باشد با توجه به این‌که تاریخ کارنامه برخی از خریداران خودرو به پایان رسیده، شرکت از تمدید آن خودداری به عمل آورده لذا بالاجبار در این شرایط کرونایی و بازار کار تاکسی رانندگان به‌منظور گذراندن امورات و خرج و مخارج زندگی مجاب شدند که ۳٪ مورد بحث را پرداخت نمایند، قابل‌توجه این‌که شرکت تابعه مقررات سازمان تاکسیرانی می‌باشد و تاکنون چندین مرحله به تاکسیرانی گزارش و همچنین حضوراً" مراجعه شده، ولی متأسفانه تاکنون منتج به نتیجه نگردیده، از رسانه و سایر مسئولین عاجزانه تقاضا می‌شود به فریاد این قشر زحمت‌کش برسند تا حقی ضایع نگردد.


 

وضعیت تلفن همراه روستای سهرکلوت شهرستان نیک شهر هنگام قطعی برق دهیار سهرکلوت اعلام نمودن دکل تلفن همراه روستای سهرکلوت دهستان مهبان مدتی است که بعد از قطعی برق که اخیراً به دلیل بارندگی‌های مداوم امری عادی هست دارای مشکل اساسی هست و بعد از قطع برق بلافاصله از کار می‌افتد و آنتن‌های روستا قطع می‌گردد.


 

سرگردانی ۱۲۵۰ نفر از مردم به خاطر اختلاف استاندارد و خودروساز
سال ۹۶ یک دستگاه خودرو پارس تندر ثبت‌نام کردیم قرار بود شش‌ماهه تحویل داده بشه بعد ۲۶ ماه تحویل دادن نزدیک سه ماه است ماشین در نمایندگی بدون پلاک مانده حدود ۱۲۵۰ خانواده این مشکل را داریم در قرارداد ما یورو ۴ قید شده حالا به دلیل اینکه استاندارد میگه خودرو‌ها باید یورو ۵ باشه خودرو ما پلاک نمی‌شود لطفاً پیگیری بفرمایید چراکه قانون یورو ۵بعد از عقد قرارداد ما با شرکت بوده است.


 

تخریب فضای سبز
پارک شورای کرمان که پارک زیبا و با محیطی سالم بوده توسط شهرداری مرکزی کرمان تخریب و به ساختمان مرکزی شهرداری تبدیل شده ممنون میشم اگر پیگیری کنید.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار