پیام‌های دریافتی در بیست و یکم تیر؛

از نارضایتی مردم از افزایش قیمت‌ها تا گلایه از حذف عوارض الکترونیکی آزادراه‌ها

پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و یکم تیر در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و یکم تیر ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 


افت ولتاژ برق روستای کوراندپ از توابع بخش مرکزی شهرستان نیکشهر

روستای کوراندپ از توابع بخش مرکزی شهرستان نیکشهر دارای ۲۳۰خانواده و جمعیتی بالغ‌بر ۹۰۰نفر می‌باشد.
مشکل افت ولتاژ برق روستای کوراندپ سال‌هاست که خانواده‌های روستایی را دچار مشکل کرده است نوسان و افت ولتاژ مکرر باعث سوختن وسایل سرمایشی از قبیل کولر و یخچال می‌شود.
متأسفانه افت ولتاژ برق باعث روشن نشدن تلویزیون، کامپیوتر، یخچال و چرخ‌خیاطی می‌شود حتی پنکه زمینی یا سقفی نیز با دور بسیار کند حرکت می‌کند و غیرقابل استفاده می‌باشد.
دهیار روستای کوراندپ اشاره داشتند مردم باوجود برق به خاطر افت بالای ولتاژ برق شب‌ها مجبور هستند در بیرون از خانه بخوابند و در واقع از ترس عقرب‌زدگی با ترس و استرس شب را با بی‌خوابی می‌گذارند و سال‌هاست در فصل تابستان حکایت افت ولتاژ برق ادامه دارد و در این مورد بار‌ها به مسئولین اطلاع داده شده، اما مشکل افت ولتاژ برق همچنان باعث از بیت رفتن وسایل خانگی مردم می‌شود که با توجه به قیمت بالا وسایل برقی مردم دیگر قادر به خرید نیستند.
مادر گرامی از اهالی کوراندپ هم گفتن خانه ما فقط یک پنکه و یک لامپ مهتابی دارد که متأسفانه نه روشنایی دارم و نه بادی از پنکه عرقی را خشک بکند و ایشان گفتن آیا مسولین این وضعیت را تحمل می‌کند بهتر است مسئولین برای ساعتی، نه چند شبانه‌روز، خودشان را جای مردم این روستا بگذارند.



قیمت موبایل
سلام چطور میشه قیمت یک گوشی موبایل در طول ۵ ماه از ۸ میلیون تومان به ۱۷ میلیون تومان برسد مگِ هیچ ارگانی وظیفه کنترل قیمت‌ها رو ندارد؟! آیا حقوق یک کارمند هم به این اندازه زیاد شده؟


 

عوارضی آزادراه تهران شمال
با سلام لطفاً پیگیری کنید چرا عوارض الکترونیکی آزادراه را حذف کردن و علاوه بر ایجاد ترافیک سنگین در این اوضاع پول نقد طلب می‌کنند.


 

بی‌عدالتی
سلام تو را به هرکی می‌پرستید برسی کنید چرا مصوبه افزایش حقوق ۲۸۰۰ ما نیرو‌های قراردادی بهداشت و درمان اجرا نشد بعد گذشت چهار ماه از سال تازه حکم زدن ۴۰۰ اضافه کردن حتی ۱۵ درصد هم نشده، ولی برای رسمی‌ها ۱۵۰۰۰۰۰ به بالا به به خدا بیچاره مون کردن دستمان به جایی بند نیست.


 

حق‌الزحمه نظارت ناظرین شهرستان زلزله‌زده کرمانشاه
بنیاد مسکن کرمانشاه عملاً حق‌الزحمه نظارت ناظرین شهرستان سرپل ذهاب رو به بهانه‌های مختلف بعد از دو سال پرداخت نمی‌کند، هیچ‌کس هم جواب‌گو نیست.



گرانی افسارگسیخته
سلام، شما خبرنگاران چرا در شبکه‌های سراسری هیچی راجع به این وضعیت افزایش قیمت‌های ارز و طلا و خودرو و مسکن و مواد غذایی و... هیچی نمیگید، هیچ گزارشی، هیچ مصاحبه‌ای.



لوله‌های گاز پلاستیکی
من تا امروز همیشه فکر می‌کردم جنس لوله‌های گاز فلزی باشه. اما امروز دیدم لوله‌های گازی که توی روستای خضرآباد. شهرستان عنبرآباد استان کرمان نصب کردن پلاستیکیِ. در شهرمان دمای درجه به ۶۰ درجه می‌رسد. آیا چنین لوله‌ای دوام می‌آورد؟ آهن هم لوله گاز پلاستیکی




اینترنت حجم داخلی
خواهشا در کارهایتان انصاف و انسانیت را در نظر بگیرید.. با هر ترفندی اخاذی از مردم و الله زرنگی نیست.. چطوره ۵ گیگ بین الملل تموم شده یک بایت از داخلی استفاده نشده.. به چه درد می‌خورد پس...
لطفاً نکنید این کارها. در ضمن ۵ گیگ بین‌الملل که تموم میشه بسته هم تمومه.. معنی اینه که داخلی عملا نیست.



قطعی آب
در افتتاح خط انتقال آب از سد درودزن مدیر عامل آبفا گفت تا هفته آینده قطعی آب برطرف می‌شود و در اخبار استان در روز سه‌شنبه گفت مشکل آب شیراز برطرف شده در صورتیکه ما امروز جمعه ۴/۲۰ از صبح آب ما منطقه ما واقع در خیابان مشیر غربی بعد از اداره برق زمین‌های پارچه بافی قطع بوده است.



کرونا
علی‌رغم هشدار‌ها و تذکرات متأسفانه در وزارت جهاد کشاورزی زدن انگشت برای ثبت ورود و خروج یک ماه است که دایر شده و با پیگیری‌های به عمل آمده این سیستم به سیستم تصویری تغییر پیدا نکرد و ظرف هفته گذشته ساختمان شهید آوینی روبروی بیمارستان کودکان طالقانی به وضعیت قرمز رسیده و در هر طبقه تقریباً بیش از سه نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که با احتساب ناقلین و انتقال به خانواده‌ها اعداد و ارقام زیادتر خواهد شد. از هرکجا پیگیری کردیم نتیجه نگرفتیم. شاید شما وسیله نجات شدید. به نظر می‌رسد چیزی که ارزش ندارد جان کارمندان است. چون مدیران با آسانسور‌های مخصوص تردد می‌کنند و همه نکات ایمنی برای حفظ جان ایشان در بالاترین سطح رعایت می‌شود. ضمناً بحث دورکاری و شیفت بندی همکاران هم سلیقه‌ای شده و هرکس روابط قوی‌تری داشته باشد می‌تواند از آن استفاده کند و مرگ برای همسایه است.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار