سفر به مشهد در دوران کرونا

در هر فصلی شما می‌توانید به مشهد سفر کنید و از این شهر چهار فصل لذت ببرید. در مناسبت‌های مذهبی و افزایش حجم مسافران، در خرید بلیط هواپیما و قطار باید زود اقدام کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حتما می دانید که یکی از پربازدید ترین شهر های ایران مشهد است. هر ساله مردم زیادی برای زیارت به مشهد سفر می کنند. بخشی از مسافران، هدفشان تنها زیارت بوده و به اماکن گردشگری به جز حرم مطهر امام رضا (ع) اهمیت نمی دهند. اما عده ای از مسافران در کنار زیارت به مکان های دیدنی مشهد هم سر می زنند و از این اماکن دیدنی دیدن می کنند.

مشهد یک شهر مسافرتی قدیمی مردم ایران است. شهری که با میلیون ها گردشگر در رده هشتمین مکان مذهبی پربازدید خاورمیانه قرار دارد. شما می‌توانید گردش شهری متنوعی در مشهد برنامه‌ریزی کنید از بناهای تاریخی چون خانه داروغه، گنبد سبز و پیر پالان‌دوز تا پارک کوهسنگی و پارک جنگلی وکیل‌آباد. در سفرتان حتما طبیعت اطراف مشهد مانند اخلمد و ارتکند را از نزدیک ببینید.

در هر فصلی شما می‌توانید به مشهد سفر کنید و از این شهر چهار فصل لذت ببرید. در مناسبت های مذهبی و افزایش حجم مسافران، در خرید بلیط هواپیما و قطار باید زود اقدام کنید. با وجود اینکه عموم گردشگران، تابستان به مشهد سفر می‌کنند اما بهترین زمان سفر به مشهد، تابستان است.

مشهد مقدس

طبیعت اطراف مشهد دیدنی است. دره آل یکی از این نقاط دیدنی است. شما می‌توانید به دره انجیر بروید که با آب و هوایی مطبوع و انبوهی از درختان انجیر، گردشی لذت‌بخش است. از دیگر جاذبه‌های طبیعی نزدیک مشهد، غارمغان است. این غار فقط با راهنما امکان پیمایش دارد. زیبایی استالاگمیت و استالاکتیت‌ها، برکه آب داخل غار شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

گردشگری زیارتی، مشهد را به مقصد چهارفصل زائران بدل کرده است. سفر به مشهد همیشه همراه با دیدن زیبایی‌های این شهر است. از یادمان فردوسی در توس تا آرامگاه نادرشاه، از خرید سوغات و بازار رضا تا ییلاقات خوش آب‌و‌هوای شاندیز و طرقبه، ترکیب لذت‌بخشی برای گردشگران است. کنار دهها جاذبه گردشگری، مکان‌های خاصی چون کلات نادری و روستای کنگ هم در نزدیکی مشهد نباید از دست داد. مرغوب‌ترین زعفران، نبات و زرشک سوغات دیرینه سفر مشهد است.

اگر مثل هر سال، برنامه سفر مشهد دارید و از شرایط جدید پرواز بی‌خبر هستید،  از طریق وبسایت Trip.ir یا تماس با کارشناسان مربوطه بلیط هواپیما مشهد را به راحتی تهیه کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: سفر ، کرونا ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار