تمدید محدودیت‌های کرونایی خرم آباد تا ۹ مرداد

فرماندار خرم آباد گفت: با توجه به قرارداشتن کرونا در وضعیت قرمز؛ محدودیت‌های مقابله با کووید ۱۹ تا ۹ مرداد در شهرستان تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرماندار خرم آباد گفت: با توجه به قرارداشتن کرونا در وضعیت قرمز؛ محدودیت‌های مقابله با کووید ۱۹ تا ۹ مرداد در شهرستان تمدید شد.

جعفر طولابی افزود: بر این اساس تمامی محدودیت‌ها پابرجاست و گشت‌های بازرسی در نوبت صبح و عصر بر فعالیت تالار‌های پذیرایی و سایر امکان پرخطر نظارت دارد.

او با بیان اینکه کماکان ورود ارباب رجوع به تمامی ادارت شهرستان بدون ماسک و دستکش ممنوع است، اظهار داشت: تمامی پروتکل‌های بهداشتی باید توسط مراجعین و کارمندان ادارات رعایت شده و گندزدایی محیط به صورت مستمر انجام شود.

فرماندار خرم آباد با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم تشییع، تدفین، چهلم و سالگرد با جمعیت بالا ممنوع است، ادامه داد: جشن‌های عقد و عروسی و برگزاری هر گونه همایش و جشنواره در ادارات نیز ممنوع شده است.

طولابی با تاکید بر ضد عفونی سالن جلسات و نمازخانه‌های ادارات، گفت: ورودی آرامستان ها، بوستان ها، پارک‌ها و مناطق گردشگری و تفریحی توسط شهرداری مسدود شود.

او افزود: تمامی اماکن اقامتی آموزش و پرورش از جمله خانه‌های معلم و اردوگاه‌های محل اسکان، تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و گندزدایی اماکن عمومی سطح شهر خرم آباد، توسط شهرداری انجام پذیرد.

فرماندار خرم آباد تصریح کرد: تمامی کسب و کار‌ها ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و همچنین فاصله گذاری اجتماعی هستند.

طولابی با بیان اینکه شهرداری نسبت به جمع آوری و تعطیلی ضایعات فروشی‌ها و رفع سد معبر اقدام نماید ادامه داد: تمامی اماکن ورزشی، سفره خانه ها، اماکن تاریخی و فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل و واگذاری ویلا و خانه به مسافران توسط بنگاه‌های معاملاتی و اشخاص حقیقی ممنوع است.

او گفت: کشتارگاه ها، قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی ها، نانوایی‌ها و مراکز سوخت نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام و تیم‌های بازرسی متشکل ازاتاق اصناف، اماکن، نیروی انتظامی، دامپزشکی و شهرداری بر فعالیت صنف‌های مورد اشاره نظارت نمایند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.