تعطیلی ۲۳ استخر شنا در لرستان

نائب رئیس هیئت شنای لرستان گفت: ۲۳ استخر در لرستان وجود دارد که در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر در آن‌ها مشغول به فعالیت هستند، اما تعطیلی استخر‌ها باعث بیکاری این افراد شده و دولت نیز هیچ‌گونه کمک مالی به آن‌ها نکرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سمیه جهانشاهی نائب رئیس هیئت شنای لرستان، اظهار داشت: پس از شیوع بیماری کرونا در کشور و استان فعالیت استخر‌های لرستان تعلیق شد.

او با بیان اینکه استخر‌ها در بعضی از استان‌های کشور برای فعالیت‌های آب درمانی و آموزش بازشده‌اند، افزود:، اما با تمام این تفاسیر با توجه به مجوز وزارت خانه مبنی بر آغاز فعالیت‌های این هیئت ورزشی در استان هنوز اجازه باز شدن استخر‌ها صادر نشده است.

نائب رئیس هیئت شنای لرستان بیان کرد: ۲۳ استخر در لرستان وجود دارد که در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر در آن‌ها مشغول به فعالیت هستند، اما تعطیلی استخر‌ها باعث بیکاری این افراد شده و دولت نیز هیچ‌گونه کمک مالی به آن‌ها نکرده است.

جهانشاهی با اشاره به اینکه پنج سالی است که هیئت شنای استان فعالیت روبه رشدی را دارد، تصریح کرد: در رده‌های پایه طی سال‌ها اخیر چندین مقام در شنا و شیرجه در سطح کشور به دست آورده‌ایم و این نشان‌دهنده آینده خوب این رشته ورزشی در لرستان است.

او خاطرنشان کرد: مجموع ورزشکاران سازمان‌دهی شده رشته شنا در استان یک هزار و ۴۱۶ نفر است که از این تعداد ۶۹۲ نفر خانم هستند و این نشان‌دهنده استقبال بانوان لرستانی از این ورزش است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.