نماینده عراقی: سخنان رهبر ایران در مورد شهدای مقاومت در دیدار با الکاظمی پیامی برای آمریکا بود

یکی از نمایندگان پارلمان عراق گفت اینکه رهبر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با نخست وزیر عراق شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را یادآوری کرد، پیامی برای آمریکایی‌ها بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، محمد البلداوی، نماینده فراکسیون صادقون در پارلمان عراق تاکید کرد که سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در مورد شهدای مقاومت در دیدار با مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق این پیام را برای آمریکایی ها داشت که ایرانی ها جنایت آنها را فراموش نکرده و نخواهند کرد.

محمد البلداوی گفت: اینکه آیت الله خامنه‌ای حادثه فرودگاه بغداد و شهادت فرماندهان پیروزی علیه داعش را به مصطفی الکاظمی یادآوری کرد، پیامی واضح به آمریکا بود که ایران هرگز عمل جنایتکارانه آنها را فراموش نکرده و پاسخ به آن از سوی ایران شدید خواهد بود.

این نماینده عراقی افزود: موضوع تحقیقات در مورد حادثه فرودگاه و شهادت فرماندهان مقاومت از سوی دولت مصطفی الکاظمی علی رغم آنکه مجری عملیات مشخص است و آمریکایی ها مسئولیت آن را برعهده گرفته اند، همچنان به کندی پیش می رود.

مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته با نخست وزیر عراق تاکید کردند که ایران ضربه مشابهی را در پاسخ به عملیات ترور شهید سلیمانی به آمریکا وارد خواهد کرد و افزودند: شهید سلیمانی مهمان عراق بود و توسط جنایتکاران آمریکایی در خاک عراق به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار