به زودی صورت می گیرد؛

بهره برداری از بوستان خبرنگار در کرمان

مشاور شهردار شهر کرمان گفت: بوستان‌های خبرنگار، شهریار و آفتاب به زودی در کرمان به بهره‌برداری می رسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، بوستان معلم علی سعیدی، مشاور شهردار و سرپرست حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر کرمان دیشب در چهارمین هفته از پویش افتتاح، با اشاره به تکمیل عملیات بهسازی، تجهیز و زیباسازی بوستان معلم در ابتدای خیابان شهید مصطفی خمینی (مجاور پل ۹ دی) گفت: تاکنون در قالب پویش افتتاح و با شعار هر هفته یک افتتاح، پروژه بهسازی میدان رسالت و بوستان سراج در منطقه سه به بهره‌برداری رسیده و بهره‌برداری از بوستان معلم نیز هدیه دیگری ازسوی شهرداری کرمان به اهالی منطقه سه شهری است.

او عنوان کرد: بوستان‌های خبرنگار، شهریار و آفتاب نیز به زودی در منطقه سه شهری کرمان به بهره‌برداری می رسند. 

رامین امیر مداح، شهردار منطقه سه کرمان نیز در حاشیه بهره‌برداری از بوستان معلم، گفت: بوستان معلم با مساحت حدود ۵ هزار مترمربع، یکی از بوستان‌های قدیمی منطقه سه است که کار بهسازی، تجهیز و زیباسازی آن از اواخر پارسال آغاز شده بود.

او افزود: در بهسازی بوستان معلم، پیاده رو‌ها سنگ‌فرش، جدول‌های جدید نصب و دو آب‌نمای جدید سنگی با طراحی زیبا اجرا شده است.

مداح به نصب پایه‌ چراغ و اجرای روشنایی و نصب برج نور، مجموعه بازی کودکان، مبلمان پارکی و وسایل تندرستی در بوستان معلم اشاره کرد و گفت: در این بوستان، سرویس بهداشتی، آلاچیق، ایستگاه شارژ موبایل، میز تنیس و فضای سبز جدید نیز اجرا شده است.

 در این آیین که در غیاب شهردار کرمان به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا برگزار شد، محمد فرشاد، رییس شورای اسلامی شهر کرمان به نمایندگی از سایر اعضای شورا، در ارتباط تصویری با شهردار کرمان، برای او آرزوی سلامتی و اظهار امیدواری کرد: شهردار کرمان هرچه زودتر بهبود یافته و با انرژی بیشتر به فعالیت خود ادامه دهد.

او همچنین از اینکه با وجود ابتلای شهردار کرمان به کرونا، فعالیت‌ها در مجموعه مدیریت شهری با قوت ادامه دارد، از عالم‌زاده، شهردار کرمان و سایر همکاران وی قدردانی کرد.

سید مهران عالم‌زاده، شهردار کرمان نیز در ارتباط تصویری اظهار امیدواری کرد: پویش افتتاح با شعار هر هفته یک افتتاح، تا پایان این دوره از مدیریت شهری ادامه داشته باشد.

او افزود: امیدوارم بتوانیم تا پایان این دوره از مدیریت شهری، پروژه‌های مختلف شهری را اجرا، افتتاح و به مردم کرمان تقدیم کنیم.

انتهای پیام/ م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار